چرا باید به سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک اعتماد کنیم؟

  دکتر لینک | چرا باید به سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک اعتماد کنیم؟

در سالهای اخیر سیستم های مدیریت مراکز درمانی محبوبیت خاص و قابل توجهی در میان پزشکان و بیماران به دست آورده اند. اما نکته ای بسیار مهم در انتخاب این سیستم ها وجود دارد. آیا این سیستم میتواند به درستی نیازهای مرکز درمان، خدماتی که ارائه میدهند، بازار کار و شرایط آن ها را مورد بررسی قرار دهد و سیستمی را در اختیار آنها قرار بدهد که در بالا بردن کیفیت راندمان کاری اثرگذار باشد یا خیر ؟

سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک با سامانه نوبت دهی خود این امکان را به پزشکان و مراکز درمانی میدهد که بیماران آنها بتوانند از طریق: تلفن گویای اتوماتیک، اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت  از آنها نوبت دریافت کنند. این سیستم بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار خاصی به راحتی میتواند خدمات به بیماران را به صورت اتوماتیک انجام دهد.

یک سیستم مدیریت مراکز درمانی ایده آل مزایایی را به طور همزمان در اختیار پزشک و مراکز درمانی قرار میدهد که در ادامه آنها را مرور میکنیم :

مدیریت مطب را در مشت خود می گیرد !

یک سیستم کارامد جدا از اینکه خدماتی که تعداد زیادی نیروی انسانی به شما ارائه میدهد را میتواند در زمانی کوتاه به صورت دسته بندی شده به شما بدهد. شما را از چک کردن و پیگیری های مداوم آمار بیماران ، درآمد مطب ، لیست بیمه ها ،نوبت های روزانه و غیره... معاف میکند.

شما را برند خواهد کرد !

یک نرم افزار خوب میتواند با هوشمندی برای مرکز یا پزشکی که از خدمات آن استفاده میکند برند بسازد. تولید محتوای تاثیر گذار در صفحه اختصاصی پزشک و مرکز درمان، معرفی خدمات و تخصص پزشک و مرکز به شکلی قابل فهم و گویا برای بیمار از مواردی است که به برندینگ مرکز و پزشک کمک قابل توجهی خواهد کرد و از سوی دیگر باعث جذب بیمار می شود. 

از شر پرونده های کاغذی خلاص می شوید !

یکی از گرفتاری های هر مرکز درمانی میتواند سر و کله زدن با انبوه پرونده های بیماران و اطلاعات آنها باشد. نرم افزار نوبت دهی قابلیت دسترسی سریع به اطلاعات سلامت بیمار را فراهم می آورد. که پزشک و مرکز درمانی قادر می شود در زمانی بسیار کوتاه به اطلاعات هویتی بیمار،سوابق پزشکی و تجارب درمانی بیمار دست پیدا کند.

بیمار از هر راهی به شما خواهد رسید !

نرم افزار نوبت دهی با قابلیت های متنوعی که در اختیار بیماران قرار میدهد، راهی آسان را برای تمام اقشار جامعه میسر می سازد که بدون نیاز به مهارت خاصی بدون نگرانی نوبت دریافت کنند ، و این اختیار را داشته باشند که نوبت خود را بدون اینکه در روند کاری پزشک اخلال ایجاد کنند تغییر داده یا جابجا کنند.   در سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک با سلیقه و دقت به بحث برندینگ پزشک و مرکز درمانی و همچنین مدیریت آسان و سریع پرداخته شده است. این سیستم به مرکز شما کمک خواهد کرد تا :‌ ضمن حفظ جایگاه خود در میان برترین متخصصان و بهترین مراکز درمانی فضایی در کسب و کار اینترنتی داشته باشید و بتوانید بیشترین بهره وری را در هزینه و زمان به دست آورید.

سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک با تمام امکاناتی که در اختیار مراکز درمانی قرار می دهد باعث بالا رفتن راندمان کاری و اثرگذاری بیشتر آنها خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط:

چرا سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک؟ ( قسمت اول)

چرا سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک؟ ( قسمت دوم)

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب تکنولوژی دکتر لینک

ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*