چرا دکتر لینک؟

  دکتر لینک | چرا دکتر لینک؟

برند دکتر لینک درچه حوزه‌ای فعالیت دارد؟

\r\n\r\n

تعریف کلمه برند: طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، نامی است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است. دکتر لینک یا Dr.Link (به زبان انگلیسی: [/dok-ter/ /lingk/ “Doctor Link) شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که به مجموعه پزشکان گره خورده است. می توان درک راحت تری از خاصیت این محصول داشته باشیم، این اسم میان 7 اسم دیگر بیشترین آراء را برای انتخاب داشت. این رای گیری در بین 12 پزشک عمومی و متخصص صورت گرفت. این اسم به صورتی نام گذاری شده که هم برای مخاطبین پزشک و هم بیمار احساس خوب را القا و حس اطمینان را ایجاد می کند. دکتر لینک دو مفهومی می باشد هم برای بیمار هم برای پزشک مفهوم های کمک و درمانی دارد، پس از بررسی های قانونی این اسم به صورت رسمی ثبت  و دامنه IR این اسم خریداری شد. عنوان دکتر لینک یک عنوان منحصر به فرد است که از حساسیت بالایی برخوردار است لذا برای طراحی آرم و لوگو سرمایه گذاری فکری و مالی زیادی داشتیم تا بهترین طراحی و ایده برای لوگو انجام شود. در نهایت بعد از 4 طرح انتخابی این لوگو هم به زبان انگلیسی و هم فارسی با رنگ بندی منحصر به فرد در میان 8 پزشک عمومی و متخصص مورد تأیید قرار گرفت و انتخاب شد.

 

drlink-technology-blog-logo

 

لوگوی دکتر لینک با کمک 3 روانشناس و متخصص رنگ شناسی طراحی شد به طوری که در یک نگاه آرامش و اطمینان را در مخاطب، هم پزشک و هم بیمار ایجاد می کند. در این لوگو تنها از دو رنگ "آبی و خاکستری" استفاده شده که مفاهیم پایه ای دارند: روانشناسی رنگ آبی رنگ آبی جزء رنگهای سرد می باشد. این رنگ اولین و مهمترین رنگ آرامش دهنده است. رنگی که آرامش فکری و جسمی، اطمینان خاطر درونی و اعتماد به نفس را گسترش می دهد. رنگ درمانی ، آبی را برای انگیزش سلامتی، تسکین درد و کاهش فشار خون به کار می برد. آبی تیره، دانش ، قدرت ، کمال و جدیت را نوید می دهد.

\r\n\r\n

روانشناسی رنگ خاکستری خاکستری در بین رنگ های تست ، رنگ ندارد. نه تیره است و نه روشن ، و کاملا فاقد هر محرک یا تنش روانی می باشد. رنگ خاکستری خنثی است: یعنی نه ذهنی است نه عینی. نه درونی است و نه بیرونی و نه هیجان انگیز. خاکستری یک قلمرو اشغال شده نیست اما سر حدی به عنوان سرزمین هیچ کس می باشد. خاکستری یا طوسی، در واقع رنگ سیاهی است که روشن شده و نمادی از فروتنی و حیا به شمار می‌رود. در نهایت در دی ماه 1395 تصویر برند با همه بررسی های روانشناسی و استراتژی های مارکتینگ به تأّیید رسید و رسما رو نمایی شد.

 

اگر شما صاحب مطبی ساده هستید، می توانید مطب خود را تبدیل به یک برند خاص کنید. تیم استراتژی مارکتینگ و برندینگ دکتر لینک جدایی از اینکه برای این محصول تلاش می کنند بهترین باشد به همه Client های خود هم سرویس و مشاوره کسب و کار می دهند. از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک، چه در پزشکی و چه در بقیه کسب و کار ها، تعیین مارک تجاری به شمار می رود. بحث بسیار مهم، به کارگیری یک استراتژی مؤثر در خصوص مارک تجاری می باشد که به یک شرکت امکان اتصال به بازار رقابت را می دهد. بنابراین می توان برند سازی را به نوعی نوآوری قلمداد کرد. تعیین یک مارک تجاری با ثبات و بر پایه یک خط مشی صحیح، منجر به ایجاد ارزش مارک تجاری خواهد شد تحقیقات باعث درآمدزایی از طریق همان می شود که به طور عمده درصد مناسبی از فروش شرکتها را باعث می شود.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط:

\r\n\r\n

دکتر لینک از کجا شروع شد؟

\r\n\r\n

دکتر لینک کیست؟

\r\n\r\n

دکتر لینک چیست؟

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*