35 مورد از بهترین نظریه‌های بازاریابی پزشکی

  دکتر لینک | 35 مورد از بهترین نظریه‌های بازاریابی پزشکی

35 موردازبهترین نظریه‌های بازاریابی پزشکی برای انجام شما

1.دانستن ده‌روش برای جذب‌کردن بیماران ازشرکت‌های‌محلی

2.ساختن یک نام‌تجاری(برند)باآرام‌خودتان

3.متعهد به‌بازاریابی بطورموافق

4.استفاده‌کردن‌ ازتبلیغات فیس‌بوک برای دادن خدمات‌آگهی‌پایین بصورت‌رایگان

5.اطمینان‌کنید که عملکردشما در نتایج‌جستجوی محلی نمایش‌داده‌میشود.

6.گسترش ارائه‌ی‌ رسانه‌ها برای تمرین‌پزشکی‌تان

7.تنظیم‌کردن سطح‌اعتبارمدیریت‌تان

8.پیشنهادتان به‌بیماران برای عکس‌گرفتن ازتیم‌تان،شغل‌ و"مخلوقات" به‌جای عکاسی‌موجودی

9.اطمینان کنید که تمام مشخصات‌پزشک را ادعا کنید.

10.استخدام یک‌کارشناس در برنامه‌‌های‌اجتماعی برای تمرین‌ عرضه به بازارتان

11.امتحان‌کردن یک‌پیام"مابه‌شما نیازداریم"برای تعامل دوباره‌ی بیماران‌قبلی

12.پیوستن‌به دفتربازرگانی‌محلی‌تان

13.مشغول‌کردن طرفداران فیس‌بوک بایک‌چالش تناسب‌اندام

14.میزبانی آموزش مداوم وسخنرانی روی سایت‌خود برای تمرین‌کنندگان‌خود

15.تشویق مشتریان برای نوشتن‌مقالات بصورت‌آنلاین

16.ارائه‌ی لینک‌های‌مفیدبصورت‌مستقیم روی‌ سایت‌ اینترنتی‌تان برای بازدیدکنندگان

17.دانستن هفت‌دلیل استفاده‌از رسانه‌های‌اجتماعی برای بازارتمرینات‌پزشکی‌تان

18.ترویج پیشنهاد دراینستاگرام

19.مراجعه‌گرفتن ازپزشکان‌دیگر

20.خبرنامه‌های‌بموقع را با راهنمایی‌های‌ سالم ارسال‌کنید

21.ساختن یک سایت‌اینترنتی شگفت‌انگیزِتمرین‌پزشکی

22.استفاده‌ازیک برنامه‌ی‌ارجاع‌الکترونیکی‌ برای پیگیری همکاران‌ارجاعی خود

23.یاد بگیرید چرا وچگونه‌ساختن یک‌ گروه‌ مرتبط برای بازاریابی‌ بهداشت‌ و درمان ایجادکنید.

24.بامتخصص روابط‌عمومی مشورت‌کنید

25.دریافت صد دلار دراعتبارتبلیغات"Bing"(موتورجستجوگر)

26.استفاده‌از ابزارهای‌تبلیغاتی دیجیتال‌ کمتررایج

27.به‌کارکنان‌تان یک استراژی‌بازاریابی‌کامل را آموزش‌دهید

28.ازداده‌های‌معیار درموادبازاریابی‌خود استفاده‌کنید

29.خودتان رابعنوان"HARO"باپاسخ‌دادن به پرس‌وجوهای یک‌متخصص معرفی‌کنید

30.بهینه‌سازی وب‌سایت‌خود برای کاربران‌تلفن‌همراه

31.نگه‌داشتن جریان ثابت بیماران با بازاریابی‌ایمیل

32.ازطریق ایمیل‌مستقیم به بیماران‌سابق،آنهارا به عمل تماس‌یاایمیل برانگیزانید

33.استفاده‌از تاکتیک‌های بازاریابی چریکی

34.وب‌سایت‌شمابایدیک پسوند ازدفترشماباشد وبازتاب‌مراقبت‌هایی که ارائه‌میدهید

35.استفاده‌از رسانه‌های‌اجتماعی برای تبدیل‌شدن به رهبرفکری درزمینه‌خود با به‌اشتراک‌‌گذاری محتوای مفید هوشمند

جهت دریافت مشاوره در این زمینه با مشاوران دکتر لینک در تماس باشید.

مقالات مرتبط:

نقش شبکه های اجتماعی در جذب بیمار

تاکتیک‌ های تشویقی در جذب بیمار / چگونه در ارائه تخفیف نوآوری به خرج دهیم؟

فرصت های جدید برای جذب بیماران

بازاریابی ایمیلی در مطب های کوچک را چرا و چگونه پیاده کنیم؟

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*