کاربرد سیستم پیام رسان دکتر لینک برای مراکز پزشکی

  دکتر لینک | کاربرد سیستم پیام رسان دکتر لینک برای مراکز پزشکی

راهکار های ارتباطی میان بیمار و پزشک در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمار با پزشک می گردد و در نهایت سبب کوتاه تر شدن طول دوره درمان و صرفه جویی در بودجه سلامت کشور می گردد . رنج بیمار به دلیل مراجعات کمتر به سبب وجود روش های ارتباطی آسان تر و در نتیجه آزاد شدن وقت کادر پزشکی عزیز که به حق وقت آنان با اعداد و ارقام قابل ارزش گذاری نیست می گردد .

\r\n\r\n

امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام های متنی میان کابران تلفن همراه محسوب نمی شود و موارد استفاده بسیار متنوعی برای آن تعریف شده است. لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط پزشکان عزیز با بیماران خود می باشد که با نیم نگاهی به نمونه پیامک ها در این زمینه ، گستردگی کاربردهای پیامک در عرصه پزشکی به خوبی آشکار می گردد.

\r\n\r\n

از آنجایی که پنل ارسال پیام کوتاه دارای امکانات متعددی است، امکانات سامانه پیامکی و کاربرد پیامک برای مراکز پزشکی به شرح زیر است:

\r\n\r\n

ارسال پیامک تبلیغاتی

\r\n\r\n

مراکز پزشکی، به ویژه مراکز تازه تأسیس، می‌توانند با استفاده از ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به مناطق و نواحی اطراف مرکز پزشکی یا کل شهر یا استان خود، عموم مردم را که اصلی‌ترین مشتریان یک مرکز پزشکی-درمانی هستند، از وجود این مرکز مطلع کنند.

\r\n\r\n

صاحبین مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و حتی کلینیک‌ها و مطب‌ پزشکان می‌توانند با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی بیماران دکتر لینک و رعایت اصول نگارش متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار اقدام به ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نمایند.

\r\n\r\n

ارسال‌های یادآوری نوبت بیمار

\r\n\r\n

بخش مهم و قابل توجهی از امکانات سامانه پیامکی ، به ارسال‌ پیامک‌های یادآوری نوبت بیماران معطوف می‌شود. به ویژه در مراکز خصوصی مانند بیمارستان‌های خصوصی یا مطب پزشکان، این امکان دارای محبوبیت بیشتری است.

\r\n\r\n

برخی از پزشکان دارای مشغله‌ی بیشتری هستند و نوبت‌دهی آنها به سختی صورت می‌گیرد، ممکن است نوبت‌ها را با فواصل زمانی بیشتری ارائه دهند. بنابراین، امکان فراموش کردن نوبت توسط بیمار وجود دارد.

\r\n\r\n

ارسال پیام های یادآور دارو

\r\n\r\n

از آنجایی که فراموشی در انجام برخی از امور برای همه افراد اتفاق می افتد، گاهی برخی از فراموشی ها می توانند آسیب های جبران ناپذیری به افراد برسانند که یکی از نمونه های آن فراموشی استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک می باشد. برای این که بیماران خاص زمان مصرف داروهایشان را فراموش نکنند، می توان باارسال پیام یاد آور دارو به روند بهبود بیمار کمک کرد.

\r\n\r\n

ارسال پیامک مناسبت

\r\n\r\n

ارسال پیامک در تاریخ مناسبت‌های شخصی (مانند سالروز تولد) و یا اعیاد مذهبی و باستانی، همراه با ارائه‌ی تخفیف یا پیشنهادات ویژه در جهت برقراری ارتباط مؤثر و حفظ روحیه‌ی بیماران مؤثر خواهد بود.

\r\n\r\n

ارسال اطلاع‌رسانی‌های مهم

\r\n\r\n

مواردی همچون تعطیلی مطب یا بیمارستان، خرابی یک دستگاه خاص (مانند دستگاه سونوگرافی)، عدم حضور پزشک، تعطیلات مطب یا مرکز درمانی و ... را می‌توان با استفاده از پنل اس ام اس به بیماران اطلاع‌رسانی کرد. به این دلیل که بسیاری از بیماران از شهرها و روستاهای کوچک به شهرهایی همچون تهران، اصفهان و سایر شهرهای بزرگ مراجعه می‌کنند، بنابراین، این موارد در زمره‌ی اطلاع‌رسانی‌های مهم محسوب می‌شوند که ارسال آن برای کاربران دارای اهمیت بالایی است.

\r\n\r\n

نظرسنجی پیامکی

\r\n\r\n

کاربرد پیامک برای مراکز پزشکی، می‌تواند در جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی و درمانی باشد. بنابراین، از طریق ارسال پیام کوتاه می‌توان زمینه‌ای را فراهم کرد تا بیماران، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین مربوطه برسانند. با اطلاع از نیازهای بیماران و مراجعین، برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های کاری مراکز درمانی نیز بهبود خواهد یافت.

\r\n\r\n

تمامی این موارد جزء خدماتی هستند که تکنولوژی دکتر لینک برای شما عزیزان فراهم آورده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط :

\r\n\r\n

ویژگی های جعبه داشبورد تکنولوژی دکتر لینک

\r\n\r\n

خصوصیات پرونده پزشکی در تکنولوژی دکتر لینک

\r\n\r\n

۵ سوالی که قبل از استفاده دکتر لینک باید از خود بپرسید

\r\n\r\n

دکتر لینک کیست؟

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*