راهکارهایی برای جذب بیماران جدید از طریق تبلیغات اینترنتی

  دکتر لینک | راهکارهایی برای جذب بیماران جدید از طریق تبلیغات اینترنتی

روی آوردن پزشکان به تبلیغات اینترنتی، ۲ دلیل دارد. اول اینکه در حال حاضر، افراد به موتورهای جستجو مانند گوگل. به عنوان یک منبع اطلاعاتی اطمینان می‌کنند. دوم اینکه بسیاری از آن‌ها، از طریق شبکه‌های اجتماعی،.از دوستانشان می‌خواهند متخصصین مورد نیازشان را به آن‌ها معرفی کنند. بنابراین، ضروری است که شما هم دست به کار شوید. و برای ساختن برند خود در دنیای مجازی و حقیقی وقت بگذارید. حال بیایید راه‌های مختلف تبلیغات اینترنتی که می‌توانید. از طریق آن‌ها بیماران بیشتری را به مطب خود بخوانید. را با هم بررسی کنیم.

\r\n\r\n

سایت بهینه داشته باشید.

\r\n\r\n

حال اگر شما یک سایت دارید، بدانید که گوگل به دنبال این است که موضوع آن چیست؟ بنابراین اگر پس از ماه‌ها،. هنوز بر صفحه اول سایتتان عبارت «خوش آمدید» یا «کلینیک پزشکی…» نقش بسته باشد، نباید انتظار داشته باشید. با افرادی که سایت خود را با آخرین اطلاعات پزشکی به روز می‌کنند رقابت کنید. البته این طبیعی است، چون شما پزشک هستید. و بهینه‌سازی سایت را در دانشگاه نیاموخته‌اید، پس خوب است. که در این مورد از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید.

\r\n\r\n

اطلاعات سایتتان را تغذیه کنید.

\r\n\r\n

انسان ذاتاً تشنه دانستن است. مخصوصاً اگر پای موضوعات پیچیده‌ای مانند پزشکی در میان باشد. از آنجایی که افراد به‌ندرت وقت و تمایل خواندن متون طولانی علمی را دارند،. خوب است که شما به شیوه‌ای قابل هضم این اطلاعات را به آن‌ها ارائه دهید. برای این کار می‌توانید راهکارهای زیر را به کار ببندید:

\r\n\r\n

1.اینفوگرافیک اینفوگرافیک‌ها، بیشترین حجم اطلاعات را در کمترین. فضای ممکن برای افراد به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید. بسیاری از اطلاعات پزشکی را از این طریق به بازدیدکنندگان سایتتان ارائه داده. و ضمناً، این شیوه، روش بسیار خوبی برای افزایش. دادن بازدیدکنندگان سایت شما است.

\r\n\r\n

2.ویدئو به اشتراک گذاشتن ویدئو در یوتیوپ [و یا آپارات]، شیوه خوبی. برای نشر دادن فعالیت‌های پزشکی شما در فضای مجازی است. چرا که به این طریق، شما می‌توانید. کارهای کلینیکی منحصر به فرد خود را به مخاطبین نشان بدهید. اگرچه این کار قدری وقت و انرژی از شما می‌گیرد،. اما ترافیک مراجعات به سایتتان را بسیار زیاد خواهد کرد. استفاده از موضوعاتی که با کلمه «چگونه…» شروع می‌شوند، باعث می‌شود. بازدید از ویدیوی شما افزایش یابد. همچنین قرار دادن ویدیو در سایت،. به SEO کمک می‌کند.

\r\n\r\n

بازدیدکنندگان محلی را جذب کنید.

\r\n\r\n

اگر شما نام خود را در لیست کسب و کار محلی گوگل و Bing وارد نکرده‌اید،. بدانید که این یک الزام است. خبر خوب این است که این سرویس‌ها، رایگان هستند. و اطلاعاتی که شما در آن‌ها وارد می‌کنید،. در جستجوی افراد بر روی نقشه به نمایش درمی‌آید. موضوع مهم دیگر، این است که در سایت خود ترتیبی اتخاذ کنید. که اطلاعات تماس و آدرس ا‌یمیل افرادی که به سایت شما رجوع می‌کنند. را جمع‌آوری کرده تا با آن‌ها در ارتباط باشید.

\r\n\r\n

پول بدهید تا برنده شوید!

\r\n\r\n

آسان‌ترین راه برای اینکه در صفحات اول جستجوهای گوگل قرار بگیرید،. این است که برای بهینه کردن سایت خود هزینه پرداخت کنید. مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شوند. سایت شما بهینه شود، استفاده از کلمات کلیدی مناسب. و انتخاب موقعیت جغرافیایی صحیح است. چرا که بیماران، پزشکانی که نزدیک به محل زندگی خود هستند. را جستجو می‌کنند. در ضمن، برای مثال اگر شما یک ارتودنتیست هستید،. نیاز به بیمارانی ندارید که عبارت جرم‌گیری را جستجو می‌کنند. اگر خودتان نویسنده خوبی نیستید،. از نویسندگان حرفه‌ای کمک بگیرید. این روزها بسیاری از افراد در اینترنت به دنبال اطلاعات علمی هستند. و اگر این اطلاعات در سایت شما موجود باشد،. احتمال جذب آن‌ها به مطبتان هم به وجود می‌آید.

\r\n\r\n

از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

\r\n\r\n

شبکه‌های اجتماعی در صورتی که در آن‌ها به دنبال این باشید. که ببینید دیگران چه می‌کنند و چه اطلاعاتی انتشار می‌دهند،. فقط وسیله‌ای برای اتلاف وقت هستند، .اما اگر اطلاعات مربوط به حرفه خود را در این شبکه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. و امکانی برای پرسش و پاسخ با بیماران فراهم آورید،. احتمال جذب بیماران جدید به مطب را ایجاد کرده‌اید.

\r\n\r\n

پروفایل منحصربه فرد داشته باشید.

\r\n\r\n

حتی اگر نمی‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی به روز باشید،. حداقل اطمینان حاصل کنید نامی که در فیس‌بوک و توئیتر برای کلینیک خود انتخاب کرده‌اید،. مشابه پزشک دیگر نباشد تا این شانس خود را هم از دست ندهید.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط:

\r\n\r\n

افزایش بازدهی مطب، بدون افزایش ساعات کاری

\r\n\r\n

تکنیک های بازاریابی برای حفظ مشتری

\r\n\r\n

۹ راه‌ جلب اعتماد مشتری برای افزایش فروش

\r\n\r\n

۱۰ راه برای جذب مشتری جدید

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*