پروسه نوبت دهی مطب خود را ساده کنید!

  دکتر لینک | پروسه نوبت دهی مطب خود را ساده کنید!

یکی از نیازهای جدی بیماران و افرادی که به نوعی با مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها، کلینیک ها و مطب پزشکان در ارتباط هستند، دریافت نوبت است.

روش نوبت دهی در مطب شما چگونه است؟ آیا به پروسه نوبت دهی مطب خود دقت کرده اید؟ می دانید پروسه نوبت دهی مطب بر تعداد بیماران اثرگذار است؟ آیا بهترین شیوه نوبت دهی را می شناسید؟

نوبت گرفتن از مراکز درمانی، یکی از مشکلات پیش روی بیماران و خانواده های آنها است که این مسئله در شهرهای بزرگ با توجه به ترافیک و ... جدی تر هم هست.

علاوه بر این مشکلات دیگری هم وجود دارد، درصد قابل توجهی از بیماران به دلیل اینکه نمی توانند به راحتی وقت ویزیت را رزرو نمایند بلافاصله اقدام به رزرو نوبت از پزشک دیگری می کنند.

چرا یک بیمار نمی تواند به راحتی وقت ویزیت بگیرد؟

در مطب برخی از پزشکان فقط در ساعات کاری مطب می‌توان نوبت ویزیت گرفت. اگر بیمار در خارج از ساعات کاری با مطب تماس بگیرد کسی پاسخگو نیست. بهترین راهکار این است که در ساعات غیر کاری مطب، تلفن مطب روی تلفن منشی یا فردی که شما مسئول این کارکرده‌اید دایورت شود تا هیچ تماس تلفنی‌ای بی‌پاسخ نماند.

راه حل چیست؟

با یک نرم‌افزار مدیریت مطب حرفه‌ای دیگر این اختلالات ایجاد نمی‌شود. چون سیستم رزرو آنلاین شما به‌صورت اتوماتیک تشخیص می‌دهد که منشی شما چه ساعت‌های را از قبل به‌واسطه تماس‌های تلفنی بیماران رزرو کرده است.

اگر یک نرم‌افزار مدیریت مطب حرفه‌ای داشته باشید به‌راحتی می‌توانید سیستم رزرو آنلاین را بر روی وب‌سایت و پیج اینستاگرام خود قرار دهید. سپس پنل رزرو آنلاین داخل وب‌سایت را به سرور نرم‌افزار مدیریت مطب خود متصل کنید تا بدون اینکه تداخلی در رزروهای تلفنی و اینترنتی به وجود بیاید بتوانید یک سیستم وقت دهی حرفه‌ای در مطب یا کلینیک خود داشته باشید.

همچنین می‌توانید از طریق نرم‌افزار مدیریت مطب خود یک سیستم خودکار ارسال پیامک ایجاد کنید تا پس از هر رزرو وقت ویزیت چه به‌صورت تلفنی و چه به‌صورت اینترنتی، یک پیامک تأیید به بیمار شما ارسال شود.

شما می‌توانید سیستم یادآوری هم داشته باشید. به صورتی که چند ساعت قبل از وقت ویزیت بیمار، برای او پیامک یادآوری ارسال شود. با این کار تعداد کنسلی بیماران شما به شکل قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

چرا نوبت دهی آنلاین

مزیت های فراوانی برای نوبت دهی آنلاین وجود دارد، از جمله بالا بردن سرعت و راندمان کار، افزایش تعداد بیماران، کاهش زمان انتظار بیمار، ایجاد نظم و آرامش در محیط کار، مدیریت بهتر و دقیق تر، گزارشات آماری و نمودارهای حرفه ای، جلوگیری از ازدحام بی مورد و طولانی مدت مراجعین، ارائه سرویس بهتر به بیماران، دریافت دسترسی شبانه روی بیمار به دریافت نوبت، یادآوری اتوماتیک نوبت به بیمار و ....

مهمترین نکته در نوبت دهی آنلاین جذب بیمار است. سامانه هوشمند دکتر لینک نام شما را به همراه تخصص و زمینه طبابت شما در موتورهای جستجو در رتبه های اول به نمایش می گذارد. بیماران علاوه بر اینکه به توصیه نزدیکان و اقوام خود به یک پزشک مراجعه می کنند از طریق جستجو در اینترنت هم اقدام می کنند. و تکنولوژی دکتر لینک با زیر ساخت قوی و حرفه ای نام شما را در رتبه های اول موتورهای جستجو به نمایش می گذارد.

سامانه نوبت دهی دکتر لینک با قابلیت های قابل توجهی که در اختیار بیماران قرار داده است. بیماران می توانند نوبت های خود را در گروه های تخصصی پزشکی، به تفکیک بیمارستان ها، درمانگاه ها و مطب ها رزرو نمایند.

در سیستم نوبت دهی دکتر لینک افراد بعد از دریافت نوبت با حضور در محل می توانند با اعلام حضور خود به منشی از وضعیت نوبت خود و تعداد افراد در صف مطلع شوند.

گرفتن وقت ویزیت اولین برخوردی است که بیماران جدید با شما و مطب شما دارند. این تجربه را برای آن‌ها بسیار لذت‌بخش کنید.

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

سیستم مدیریت مطب، کلینیک و بیمارستان دکتر لینک سیستمی با انعطاف پذیری بسیار بالا  جوابگوی تمامی تخصص های پزشکی می باشد.

مقالات مرتبط:

در حوزه پزشکی به یک رهبر تبدیل شوید.

خدمات درمانی بیمار محور

استراتژی های کلیدی ایجاد مزیت رقابتی در خدمات دندانپزشکی

نقش آموزش کارمندان در بازاریابی خدمات درمانی

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*