چالش های زمان بندی در مدیریت مطب

  دکتر لینک | چالش های زمان بندی در مدیریت مطب

در تمام مشاغل دغدغه‌هایی وجود دارد که ذهن مدیران آن کسب‌وکار را به خود مشغول کرده است. مسائلی که اگر به‌درستی به آن‌ها رسیدگی نشود مشکلاتی را در آن کار به وجود می‌آورد. یکی از این موارد مدیریت زمان است. زمان مهمترین رکن در برنامه‌ریزی محسوب می‌شود که بر اساس آن می توان وقت را کنترل کرد، همیشه در دسترس بود، بهتره دیده شد و هزینه ها را کاهش داد. در ادامه راه حل هایی در این زمینه برای مدیریت مطب در زمانبندی درست عنوان خواهد شد. با ما همراه باشید.

وقتتان خود را از دست ندهید

بحث مدیریت مطب و نوبت‌دهی به مراجعین ازجمله مواردی است که پزشک را از تعداد نوبت‌های رزرو شده روزانه آگاه می‌کند. اینکه پزشک بداند در ماه‌های آتی چه تعداد مراجعه‌کننده دارد و یا چه ساعاتی در روز حجم بیشتری از متقاضیان به خدمات پزشکی وی نیاز دارند،  مسلما دانستن چنین اطلاعاتی می‌تواند پزشک را در مدیریت زمان یاری رساند. سیستم نوبت دهی تکنولوژی دکتر لینک این امکان را به شما میدهد که حجم نوبت دهی را کنترل نمایید.

سیستم نوبت دهی آنلاین، زمان هایی که بیشترین درخواست برای دریافت نوبت وجود دارد را نشان خواهد داد، که پزشکان باهوش از این فرصت استفاده نموده و برای استفاده بهینه از این حجم درخواست، کارکنان بیشتری را بکار خواهند گرفت.

همیشه در دسترس بیماران باشید

گاهی هم دغدغه پزشکان عدم دسترسی متقاضیان به آدرس آن‌ها است. این مشکل به دلایل زیادی ازجمله جابه‌جایی محل مطب اتفاق می‌افتد. در این صورت وقتی پزشکی اقدام به تغییر آدرس محل کار خود کند دیگر بیماران به‌راحتی نمی‌توانند به پزشک موردنظر خود دسترسی داشته باشند. تکنولوژی دکتر لینک با در دسترس قرار دادن اطلاعات پزشکان به همیشه در دسترس بودن آن‌ها کمک می‌کند.

بهتر دیده شوید

فعالیت درمانی و ارائه خدمات پزشکی یک خدمت است که  نیاز به شناخته شدن دارد. پزشکانی که به‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند و یا حتی آن‌هایی که قصد ارائه خدمت به جامعه بزرگ‌تری را دارند نیازمند بهتر دیده شدن هستند. بیماران نیازمندند تا دسترسی وسیعی به خدمات پزشکی داشته باشند و در موقع نیاز به‌آسانی بتوانند پزشک موردنظر خود را پیدا کنند. اینکه یک ویزیت خوب ارائه شود به‌تنهایی مهم نیست، مردم باید در مورد تخصص شما بدانند. هرچه این فرایند آسان‌تر باشد خدمات درمانی بهتری از سوی پزشک داده می‌شود.

سیستم جذب بیمار دکتر لینک به شما کمک خواهد نمود تا بیشتر دیده شوید و مراجعین بیشتری را جذب نمایید.

هزینه‌های خود را کاهش دهید

کاغذبازی همیشه هزینه‌بر بوده است، کاغذ یعنی هزینه، یعنی پولی که می‌تواند از خرج شدنش جلوگیری کرد. سیستم کاغذی است که هزینه‌های بی‌شماری را به همراه دارد. نیروی انسانی و تجهیزات موردنیاز استفاده از کاغذ، جزو موارد هزینه‌بردار هستند. مدیریت اسناد، طبقه‌بندی آن‌ها، گزارش‌گیری، پر کردن فرم‌ها و غیره به یک منشی نیاز دارد که برای انجام تمام این کارها به تجهیزات پرینت و اسکن دیگری هم نیازمند هست و این خود هزینه‌های زیادی را به مطب پزشک تحمیل می‌کند.  درصورتی‌که می‌توان با تغییر این روند و استفاده از فناوری‌های روز بسیاری از این هزینه ها را کاهش داد.

یکی از گرفتاری های هر مرکز درمانی میتواند سر و کله زدن با انبوه پرونده های بیماران و اطلاعات آنها باشد. نرم افزار نوبت دهی قابلیت دسترسی سریع به اطلاعات سلامت بیمار را فراهم می آورد. که پزشک و مرکز درمانی قادر میشود در زمانی بسیار کوتاه به اطلاعات هویتی بیمار،سوابق پزشکی و تجارب درمانی بیمار دست پیدا کند.

مقالات مرتبط:

چرا سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک؟ ( قسمت اول)

چرا سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک؟ ( قسمت دوم)

مزایای سیستم نوبت دهی آنلاین تکنولوژی دکتر لینک

ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*