درآمد کلینیک روانشناسی

  دکتر لینک | درآمد کلینیک روانشناسی

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود، میزان درآمد کلینیک روانشناسی است. در جامعه ای که مشکلات اقتصادی و فرهنگی روز به روز مردم را به چالش می کشد، تاسیس کلینیک روانشناسی به شرط داشتن یک برنامه حرفه ای بازاریابی و برنامه ریزی دقیق کاری می تواند برای شما سودده باشد.

از کجا باید شروع کنیم؟

همیشه مرحله اول شروع یک کسبوکار اصولی گرفتن مجوز های مربوطه می باشد. پس می توانید یا خودتون مجوز تاسیس کلینیک بگیرید و یا یک مجوز از کسی کرایه کنید که برای تسریع کار بهترین حالت این است که یک مجوز از کسی که مجوز کلینیک روانشناسی دارد کرایه کنید.

نحوه محاسبه هزینه کرایه مجوز کلینیک روانشناسی چگونه است؟

در سال ۱۴۰۲ هزینه کرایه مجوز از بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان در ماه می باشد ولی اگر شروع کار هستید می توانید به صورت درصدی با شخص صاحب مجوز به صورت درصدی کار کنید که نحوه محاسبه به این صورت می باشد.

هزینه درصدی از سهم کلینیک بین ۵ تا ۱۵ درصد می توانید در نظر بگیرید. توجه بکنید که سهم صاحب مجوز باید از سهم کلینیک محاسبه بشه نه از سهم کل هزینه ویزیت.


بهترین حالت می تواند این گونه باشد که یک قرارداد یک ساله ببندید

با درصد و هزینه های پایین و بعد از اینکه کلینیک

به درآمد کافی رسید در سال بعد آن را بیشتر کنید


انتخاب مکان کلینیک

یکی از پر چالش ترین موضوعات تاسیس کلینیک روانشناسی پیدا کردن مکان مناسب برای کلینیک می باشد. مکان کلینیک روانشناسی باید این شرایط اولیه را داشته باشد:

۱- امکان اضافه کردن اتاق با پارتیشن

۲- آسانسور داشته باشد

۳- نزدیک رقبا نباشد

یک مسئله مهمی که خیلی باید بهش توجه بکنید این هست که اگر میخواهید مکان را کرایه کنید باید در نظر داشته باشید حداقل ۳ تا ۶ ماه کرایه ساختمان را دارید که پرداخت کنید، چون کلینیک روانشناسی زودبازده نیست.


یکی از موضوعات پرچالش دیگر این است که سرمایه گذار تمام تمرکز مالی خود را روی تجهیز کردن مکان می گذارد و از مهمترین موضوع که مسئله بازاریابی و تبلیغات است گذر می کند و دیگر کفگیرش به ته دیگ میخورد.


برای تقسیم بندی بودجه تاسیس کلینیک روانشناسی لطفا ۶۰-۴۰ استفاده کنید. یعنی ۴۰٪ بودجه برای تجهیز کردن باشد و ۶۰٪ بودجه برای تبلیغات و بازاریابی چون اگر مشتری نداشته باشید تجهیز صرف کلینیک فایده ای ندارد و ماه ها باید خالی بماند تا شما مشتری پیدا کنید.

طراحی سایت

داشتن یک سایت پویا و حرفه ای برای معرفی کلینیک و درمانگرای کلینیک یک امر ضروری می باشد که با استفاده ازین موضوع شما می توانید اعتماد زیادی برای مخاطب ایجاد کنید.

شبکه‌های اجتماعی

کلینیک روانشناسی یک کسبوکار B2C می باشد، و شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای معرفی شما به مردم می باشد. این موضوع را غافل نشوید که حضور شما در شبکه های اجتماعی تثبیت کننده همه برنامه ریزی های تبلیغاتی می باشد.

جذب یا استخدام درمانگر روانشناسی

یکی از مواردی که خیلی سرمایه گذار ها توجهی به آن نمی کنند جذب درمانگر می باشد


ما در دکترلینک می توانید به شما در جذب درمانگر روانشناسی کمک کنیم لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید


نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی

شما باید برای داشتن یک کسبوکار موفق یک ابزار مناسب مدیریتی برای کلینیک روانشناسی داشته باشید، دکتر لینک یک نرم افزار مدیریتی می باشد که به شما کمک میکند از جذب مراجع و نوبت دهی تا مشاوره حضوری و آنلاین و حتی تلفنی و حسابداری سهم ها و پرداختی های شما به درمانگران همراه شما باشد تا بهترین شروع کسبوکار را تجربه کنید.

پایان بخش اول


آیا شما مایل به تاسیس کلینیک روانشناسی هستید؟ ما در دکترلینک صفر تا صد این تصمیم را محیا می کنیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگرام دکترلینک


 

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*