سیستم نوبت دهی پزشکی

  دکتر لینک | سیستم نوبت دهی پزشکی

یکی از نیازهای جدی بیماران و افرادی که به نوعی با مراکز درمانی اعم از: بیمارستانها ،کلینیک ها و مطب پزشکان در ارتباط هستند، دریافت نوبت است.

نوبت گرفتن از مراکز درمانی، یکی از مشکلات پیش روی بیماران و خانواده آنها هست که در شهرهای بزرگ با توجه به ترافیک و مشکلات پارک ماشین و …. این نیاز جدی تری است. تصور نمی شود کسی باشد که جریان نوبت گرفتن را تا حالا تجربه نکرده باشد، به عنوان نمونه مشهدی ها فکر کنند باید از کلینیک قائم مشهد آن هم با ترافیک احمدآباد و جای پارک نداشتن و از همه مهمتر حرکت کردن از منزل ساعت ۵ صبح (مرد حسابی ساعت ۵ صبح که نه ترافیک هست و هر جای خیابان هم ماشینت را گذاشتی، گذاشتی!) و نویت گرفتن تا دکتر ساعت ۹ یا ۱۰ صبح بیاید و ویزیت خود ر انجام دهد، برای خود من که تجربه بدی بوده است.

جالب است بعد از بررسی هایی که در تمام سایتهای دانشگاه های علوم پزشکی مراکز تمام استان های کشور(بیمارستانهای دولتی زیرنظر دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استان مدیریت می شوند) و هم چنین سایتهای شعب تأمین اجتماعی (برخی از بیمارستان ها زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی ویژه بیمه شدگان این سازمان مدیریت می شوند) و هم چنین برخی از بیمارستان های خصوصی و مهم کشور مانند بیمارستان میلاد تهران و رضوی مشهد و در آخر سایتهای متعدد خصوصی در زمینه نوبت دهی اینترنتی به موارد زیر رسیدم که با توجه به جستجوی های چند ساعته من (در حدود ۴ ساعت) بعید می دانم مرکز درمانی دیگری باشد که دارای سیستم نوبت دهی اینترنتی صحیحی باشد.

در مورد سیستم نوبت دهی دکتر لینک بیشتر بدانید:

سامانه نوبت دهی اینترنتی

لینک های نوبت دهی کشور:

نوبت دهی اینترنتی - بیمارستان میلاد

پرتال نوبت دهی اینترنتی - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

نوبت دهی آنلاین - بیمارستان رضوی

سامانه نوبت دهی اینترنتی

سامانه نوبت دهی کلینیکهای دانشگاه علوم پزشکی کردستان

سامانه نوبت دهی کلینیک شیخ الرئیس تبریز

سامانه نوبت دهی اینترنتی

پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*