راهکار جدید پرونده الکترونیک بیمار

  دکتر لینک | راهکار جدید پرونده الکترونیک بیمار

1مقدمه

پرونده الکترونیک چیست؟
پرونده الکترونیک سلامت شامل یادداشتهای بهداشتی درمانی دوران عمر یک فرد است که در داخل سیستم بهداشتی درمانی ایجاد و به صورت خصوصی و محرمانه نگهداری می شود. این پرونده بصورت الکترونیکی برای ارائه کنندگان مجاز خدمات در هر مکان و زمان به صورت کاملا دسته بندی شده و طبقه بندی شده  به منظور حمایت و پشتیبانی از ارتقا کیفیت خدمات وی باید در دسترس باشد.

فواید و مزایای پرونده الکترونیک سلامت
پرونده ی الکترونیک سلامت علاوه برانجام دادن تمامی عملکردهای پرونده های سنتی اولیه، دارای مزایای فراوان دیگری نیز می باشد.که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می شود :

دسترسی همزمان به محتویات اطلاعات از مکان های مختلف صحت محتویات کاهش هزینه و بهره وری کاهش خطاهای ارائه داده
پشتیبانی تصمیم گیری جلوه های مختلف اطلاعات پشتیبانی سایر تحلیل های اطلاعات مشارکت در مراقبت های پزشکی

 

سامانه هوشمند پرونده 50/50 الکترونیک دکتر لینک:

مهاجرت از از یک سنت و فرهنگ قدیمی که سال ها بهش عادت کردیم به یک تکنولوژی کاملا مدرن و حرفه ای کار ساده ای نیست. و همین موضوع باعث میشه با این مسئله مقاومت صورت بگیره. ممکن ورود کنند ولی مدت زمان خیلی کمی میتونن توش باشن و خسته میشن میان بیرون. فقط یک موضوع هست که پزشکا به این مسئله ورود نمیکنن:
تایپ: تایپ کار سختی برای پزشکا هست و خیلی وقت گیره مخصوصا اینکه باید اطلاعات زیادی رو وارد سیستم بکنن. و خب این مسئله از اعصاب و حال پزشک به دوره.

راه کار ماژول 50-50 پرونده الکترونیک دکتر لینک چیست؟
طراحی یک فرایند جدید برای اینکه پرونده پزشکی قالب سنتی خود را در فرایند مدرن حفظ کند و سه موضوع مهم (دردسترس بودن، قابل اعتماد بودن و سریع بودن) را داشته باشد. این موارد در گذشته و بایگانی پرونده ها داخل کمد اصلا امکان پذیر نبود ولی در این سیستم جدید و هوشمند به صورت کاملا امن و حرفه ای امکان پذیر می باشد.

 

پرونده الکترونیک

فرایند به چه صورتی انجام می شود؟
هنگام ورود بیمار پذیرش اطلاعات دموگرافیک بیمار را وارد سیستم میکنید سپس پرونده مخصوص نوشتن را در سیستم به صورت خام از پروفایل بیمار پرینت میکند. روی این کاغذ اطلاعات اولیه بیمار به همراه شماره پرونده با نمایش بار کد دارد. پس ورود به اتاق پزشک و انجام عملیات های درمان (تشخیص، تجویز) با دستخط خود اطلاعات روتین پزشکی را بر اساس شواهد خود یادداشت میکند. زیر کاغذ مکانی جهت نوشتن کلمات کلیدی مخصوص این درمان و بیمار می نویسد، بیمار به همراه کاغذ پرینت شده به پذیرش می رود. بخش پذیرش کاغذ پرینت شده را در پروفایل بیمار به همراه تایپ کلمات کلیدی اسکن و آپلود می کند.
همه این اطلاعات در دسته بندی های مخصوص بایگانی و نگه داری می شوند و قابلیت جستوجو و در دسترس بودن را دارند.

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید:ورود به اینستاگرام

جهت مشاهده دمو کلیک کنید

سوالی دارید؟ همین الان تماس بگیرید: 021284291

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*