بستر چند زبانه

  دکتر لینک | بستر چند زبانه

دورنمای جهانی - ارائه سرویس های چند زبانه: تکنولوژی هوشمند دکتر لینک با استفاده از زیر ساخت حرفه ای شبکه ای که در داخل ایران عزیزمان شکل گرفته است، توانایی ارائه سرویس به همه مردم جهان با فرهنگ ها و زبان های مختلف را دارد.

وقتی حرف از نرم افزار مدیریت مطب می زنیم، تنها یک نرم افزار حسابداری در ذهن ما شکل میگیرد ولی با هوشمندی تیم دکتر لینک، علاوه‌بر نرم افزار حسابداری یک بستر هوشمند ERP-CRM در حوضه پزشکی - بهداشت و درمان (Medical-Healthcare ERP) نیزمی‌باشد که توانایی سرویس دهی به همه مردم جهان را دارد.

 

این سیستم کامل، حتی قابلیت اضافه کردن دستی زبان دلخواه را دارد. که فقط کافیست دیکشنری دکتر لینک را آپدیت کنید و هر زبانی که مایل هستید تغییر و یا ترجمه کنید. ما بستری متن آزاد - Open Source در اختیار شما می گذاریم.

چرا ما چند زبانه ایم؟ 

- در میان همه‌ی افراد چند‌زبانه‌ای که با آنها آشنا شدیم، یک ویژگی مشترک وجود دارد و آن ویژگی این است که همه‌ی آنها با استفاده از تجربه و آزمون و خطا، روشی را که بهتر در مورد درمان جواب می‌دهد، یافته‌اند و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها این روش را بارها و بارها و برای زبان‌های گوناگون اجرا کرده و به موفقیت رسیده‌اند.

- اشتراک گذاری اطلاعات و مطالب به روز پزشکی بین میلیون‌ها پزشک در سراسر جهان عاملی است برای کسب فرصت فهم و شناخت بیشتر در حوضه پزشکی.

- به ما کمک می کند تا مسیر درمانی را پویا تر کنیم.

 

با افتخار اعلام می کنیم که یک محصول بومی در ایران در سطح جهانی در حال سرویس دهی میباشد.

دکتر لینک به همه مراکز بهداشت و درمانی مثل: بیمارستان، کلینیک، مطب، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیکی سرویس میدهد.

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*