بهترین متخصصان دیابت

  دکتر لینک | بهترین متخصصان دیابت

برای درمان دیابت و قند خون باید به چه متخصصی مراجعه کنیم؟
اغلب افرادی که به بیماری دیابت دچار می شوند و یا متاسفانه یکی از اعضای خانواده و یا دوستان شان به این بیماری مبتلا می شوند، به طور دقیق نمی دانند که برای ادامه روند درمان باید به چه متخصصی مراجعه کنند. از آن جایی که بیماری دیابت اغلب ناشی از مشکلات غده پانکراس در تولید انسولین مورد نیاز برای بدن می باشد، این بیماری از جمله بیماری ها و اختلالات هورمون های غدد محسوب می شود. لذا شما برای ادامه روند درمان خود می بایست به متخصص غدد و متابولیسم و متخصص داخلی مراجعه نمایید. البته در صورتی که برای انجام معاینات اولیه به پزشک عمومی مراجعه نمایید، او شما را راهنمایی کرده و به پزشک متخصص یا فوق تخصص غدد ارجاع می دهد. البته سعی داریم در ادامه شما را با بهترین متخصصان دیابت در شهرهای مختلف ایران آشنا کنیم.

بهترین متخصصان دیابت در تهران
اغلب متخصصان و فوق تخصصان به نام در زمینه غدد و متابولیسم در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند و همه روزه بیماران بسیاری برای ادامه روند درمان خود نزد بهترین متخصصان دیابت در تهران می روند. به همین منظور شما را با دو متخصص بسیار خوب در تهران آشنا می کنیم.  

دکتر محمدرضا مهاجری تهرانی ( فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم )
یکی از بهترین متخصصان دیابت و غدد در تهران و ایران، آقای دکتر محمدرضا مهاجری تهرانی هستند که در زمینه بیماری های مربوط به غدد مختلف از جمله دیابت، کم کاری و پرکاری تیروئید، اختلالات هورمونی زنان و ... مشغول به فعالیت می باشند. عزیزانی که در شهر تهران سکونت دارند و یا قصد دارند برای ادامه روند درمان خود به یک فوق تخصص حرفه ای در تهران مراجعه کنند، می توانند برای تعیین وقت ویزیت با شماره مطب ایشان در تماس باشند. 
آدرس مطب: تهران، شهرک قدس (غرب)، تقاطع بلوار فرحزادی، و شهید دادمان، جنب بیمارستان آتیه، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 2
شماره تماس: 021-88367231 , 021-88367232
کلینیک فوق تخصصی در تهران: تهران، خیابان کارگر شمالی، روبروی مرکز قلب تهران، خیابان شکرالله، پلاک 103
شماره تماس: 021-88016551 , 021-88025450

دکتر مهران زمان زاده ( متخصص غدد داخلی و متابولیسم )
اگر می خواهید برای ادامه روند درمان خود نزد یک پزشک حاذق در تهران بروید، دکتر مهران زمان زاده جز آن گروه از پزشکان متخصصی است که در زمینه غدد کاملا مشهور بوده و مراجعین بسیاری هنوز در صف انتظار برای درمان هستند. ایشان همچنین عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد تهران نیز می باشند و مدیر گروه داخلی بسیاری از کلینیک های تخصصی تهران نیز بوده اند.
آدرس مطب: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، ساختمان پزشکان 135، طبقه 3، واحد 10، پلاک 117
شماره تماس: 021-88747090


بهترین متخصصان دیابت در اصفهان
دوستان عزیز ساکن استان اصفهان و شهرهای اطراف که برای درمان بیماری دیابت، در جستجوی بهترین متخصصان دیابت در این استان هستند، می توانند برای پیگیری درمان خود به مطب آقای دکتر حسن رضوانیان یا دکتر محمدسعید بهرادمنش در اصفهان مراجعه نمایند. 
دکتر حسن رضوانیان ( فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم، متخصص داخلی، اندوکرینولوژی ) 
یکی از بهترین متخصصان و البته فوق تخصصان بیماری های غدد در استان اصفهان، آقای دکتر حسن رضوانیان هستند. عموم مراجعین ایشان حس رضایتمندی نسبت به روند درمانی خود را داشته و ایشان را به عنوان یکی از بهترین فوق تخصصان غدد معرفی می کنند. 
آدرس مطب: اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان رودکی، طبقه 4
شماره تماس:  031-32366506 

دکتر محمدسعید بهرادمنش ( فوق تخصص غدد، رشد و متابولیسم )
دکتر محمدسعید بهرادمنش نیز یکی دیگر از بهترین متخصصان دیابت در اصفهان هستند. مطب دکتر بهرادمنش همواره شلوغ بوده و به سختی می توان برای ویزیت نوبت گرفت. ایشان در زمینه بیماری های غدد دارای فوق تخصص هستند و یکی از شاخه های درمانی شان، درمان بیماری دیابت می باشد. 
آدرس مطب: اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک a، طبقه 4، واحد 403
شماره تماس: 031-32240813

 

بهترین متخصصان دیابت در مشهد
خوشبختانه مشهد نیز دارای متخصصان و فوق تخصصان بسیار خوبی در زمینه بیماری های غدد و از جمله دارای بهترین متخصصان دیابت می باشد. 
دکتر سید مرتضی تقوی ( متخصص داخلی، فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم، اندوکرینولوژی )
آقای دکتر سید مرتضی تقوی فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز بوده و یکی از زمینه های درمانی ایشان، درمان بیماری های مربوط به پانکراس و دیابت می باشد. افرادی که ساکن مشهد هستند می توانند برای ادامه روند درمانی خود به مطب ایشان مراجعه نمایند. 
آدرس مطب: مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه گلریز و خیام، ساختمان نگین سجاد
شماره تماس: 051-37676202

دکتر محمد عباسی ( فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم )
همه افرادی که به نوعی با بیماری های مربوط به غدد از جمله دیابت درگیر هستند، می توانند به مطب ایشان مراجعه نمایند. اما توجه داشته باشید که ایشان بیماران زیر 12 سال را پذیرش نکرده و این افراد باید به متخصص غدد اطفال مراجعه نمایند. 
آدرس مطب: مشهد، بلوار دانشجو، نبش دانشجوی 26، مطب دکتر محمد عباسی
شماره تماس: 051-38693805


بهترین متخصصان دیابت در شیراز
دکتر محمود سوید ( فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم )
یکی از مطب های شلوغ و یکی از پزشکان حاذق در شهر شیراز، آقای دکتر محمود سوید هستند. تقریبا اکثر مراجعین ایشان نسبت به روند درمانی و خدمات پزشکی درمانی ایشان احساس رضایتمندی نموده اند. 
آدرس مطب: شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، حد فاصل خیابان فلسطین و هفت تیر، ساختمان سینا، طبقه اول
شماره تماس: 071-32360380

دکتر علی زمانی ( فوق تخصص غدد، رشد و متابولیسم )
اگر ساکن استان فارس و شهرستان های مجاور هستید و برای ادامه روند درمان خود بنا به مشکلات زیاد از جمله بعد مسافت، قادر به سفر به تهران نیستید، باید عرض کنیم که شیراز نیز از جمله شهرهایی است که بهترین متخصصان دیابت و غدد را در خود جای داده است. آقای دکتر علی زمانی یکی از بهترین فوق تخصصان غدد و دیابت در شیراز می باشند. 
آدرس مطب: شیراز، میدان نمازی، درمانگاه شهید مطهری
شماره تماس: 071-36121000

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

درصورتی که این مطلب براتون جالب بود پیشنهاد میکنیم در سایت دکتر یو عضو بشید

https://druu.ir/signup

پادکست پزشکی | مدیکستو

"ازتون صادقانه میخوام که اگه فکر میکنی این مطلب به درد کسی میخوره آدرسشو کپی کنید و براش ارسال کنید زیاد وقتتو نمیگیره"

https://www.drlink.ir/blog/medical-podcast-medicasto-the-best-diabetes-specialists

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*