بهترین متخصصان درمان سرطان سینه

  دکتر لینک | بهترین متخصصان درمان سرطان سینه

پس تشخیص بیماری سرطان پستان، بدون شک یکی از سخت ترین کارها، انتخاب و پیدا کردن بهترین متخصصان سرطان سینه می باشد. البته روش های مختلفی برای پیدا کردن حاذق ترین پزشکان وجود دارد. اما شما در این مطلب می توانید با چند متخصص و جراح مشهور در زمینه جراحی سینه در ایران آشنا شوید. این پزشکان از جمله بهترین متخصصان سرطان سینه در ایران می باشند. 

برای گذراندن مراحل درمان سرطان سینه به چه متخصصی مراجعه کنیم؟
برای درمان سرطان سینه، متخصصان بسیاری مشغول به فعالیت هستند. اگر شما مبتلا به سرطان پستان شده اید برای طی روند درمانی خود می بایست به بهترین متخصصان سرطان سینه، شامل جراح عمومی، متخصص جراحی سرطان سینه، متخصص زنان و ... مراجعه کنید. همچنین برای مراحل بعد از عمل جراحی که شامل شیمی درمانی می شود، شما می بایست به یک انکولوژیست مراجعه نمایید. همچنین اگر نوع توده شما به گونه ای باشد که نیازمند مراجعه به یک متخصص رادیوتراپی باشید، می بایست برای انجام رادیوتراپی و پرتودرمانی به یک رادیوتراپیست مراجعه کنید. البته شاید پیدا کردین بهترین متخصصان سرطان سینه در هر زمینه تخصصی کار چندان آسانی نباشد. 

بهترین متخصصان سرطان سینه در تهران
تهران به واسه مرکزیت کشور از مراکز درمانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدا از این موضوع بهترین پزشکان و جراحان سینه و بهترین متخصصان سرطان سینه در این شهر حضور دارند. البته این بدان معنا نیست که متخصصان سرطان سینه در دیگر شهرهای ایران به اندازه کافی حاذق نیستند. در ادامه شما را با بهترین متخصصان سرطان سینه در تهران آشنا خواهیم کرد. ایشان در زمینه تخصصی خود جز بهترین متخصصان سرطان سینه و جراحی می باشند. 

دکتر مرتضی عطری ( فوق تخصص جراحی عمومی، فلوشیپ سرطان )
آقای دکتر مرتضی عطری یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین جراحان است که در زمینه های مختلف از جمله جراحی سرطان پستان متخصص می باشند که بخشی از دوران آموزش و یادگیری تخصصی را در بیمارستان مموریال نیویورک گذرانده و پس از تکمیل دوره های علمی و پزشکی به ایران بازگشته اند. مطب ایشان همواره شلوغ بوده و شاید گرفتن وقت قبلی کار چندان آسانی نباشد.  
آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای توانیر، شماره 4، طبقه اول، واحد 3
شماره تماس: 88881985-021

دکتر مریم شریفی ( متخصص و جراح پستان، سرطان، زیبایی و متخصص جراحی عمومی)
یکی از بنام ترین متخصصان سرطان سینه و جراحان حاذق در این زمینه، خانم دکتر مریم شریفی می باشند. ایشان دارای سابقه علمی بسیار خوبی بوده و در زمینه جراحی سرطان سینه، دوره های فلوشیپ جراحی سینه را گذرانده اند. در حال حاضر خانم دکتر مریم شریفی از جمله پرطرفدارترین جراحان سینه در تهران می باشند که البته در زمینه جراحی ترمیمی و زیبایی سینه نیز مشغول به فعالیت می باشند. 
آدرس مطب: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بین اختیاریه و دیباجی، پلاک 111، ساختمان 450 غربی، طبقه 3، واحد 29
شماره تماس: 26650267-021

دکتر احمدرضا نصیری ( متخصص جراحی عمومی، فلوشیپ جراحی سرطان پستان)
یکی دیگر از بهترین متخصصان سرطان سینه در تهران، آقای دکتر احمدرضا نصیری هستند. ایشان اگر چه در زمینه جراحی عمومی تخصص دارند؛ اما دارای تخصص فلوشیپ جراحی سرطان پستان نیز می باشند. عزیزانی که در شهر تهران ساکن هستند، می تواند برای تشخیص، درمان و جراحی پستان به ایشان مراجعه نمایند. اطلاعات مورد نیاز در خصوص راه های ارتباطی در ادامه ذکر شده است. 
آدرس مطب: تهران، قیطریه، رو به روی پارک، خیابان حدادنژاد، کوچه املاک، واحد 4، زنگ 6
شماره تماس: 4-26655843-021


بهترین متخصصان سرطان سینه در اصفهان
اطلاعات مربوط به بهترین متخصص ها و جراحان سینه در استان اصفهان در ادامه درج شده است. شما برای ادامه روند درمان خود می توانید به این پزشکان مراجعه نمایید. خوشبختانه برای سرطان سینه پزشکان بسیار خوبی در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان وجود دارد و دیگر لازم نیست برای ادامه روند درمان به تهران سفر کنید. 

دکتر غلامرضا مهاجری ( متخصص جراح عمومی، فوق تخصص جراحی قفسه صدری سینه )
ایشان از جمله بنام ترین متخصصان و جراحان استان اصفهان می باشند که در زمینه درمان و جراحی سرطان سینه در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. 
آدرس مطب: اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله، طبقه چهارم، واحد 408
شماره تماس: 32242960-031

دکتر وحید گوهریان ( فوق تخصص جراحی توده های ریه، تیروئید و پستان)
آدرس مطب: اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قصر نور، طبقه پنجم، واحد 501
شماره تماس: 32240047-031

بهترین متخصصان سرطان سینه در مشهد
عزیزانی که در شرق کشور و در استان خراسان سکونت دارند، برای پیگیری روند درمان سرطان سینه می توانند به پزشکان و جراحان مطرحی همچون خانم منیژه میرشاهی یا دکتر مهدی اسدی مراجعه نمایند. راه های ارتباطی با این پزشکان در ادامه درج شده است. 
دکتر منیژه میرشاهی ( متخصص جراحی عمومی )
آدرس مطب: مشهد، احمدآباد، خیابان عارف، بین عارف 2 و 4، ساختمان حکیم، طبقه دوم
شماره تماس:38435266-051

دکتر مهدی اسدی( متخصص جراحی عمومی، فلوشیپ جراحی پستان )
آدرس مطب: مشهد، خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی 3 و 5، پلاک 171، واحد یک
شماره تماس: 38402786-051


بهترین متخصصان سرطان سینه در شیراز
اگر شما ساکن استان های جنوبی و استان فارس هستید، برای درمان سرطان سینه و جراحی سینه، لزومی ندارد به تهران مراجعه کنید. شما در شهر محل زندگی خود می توانید نزد بهترین و ماهرترین جراحان سینه درمان شوید. 

دکتر عبدالرسول طالعی ( متخصص جراحی عمومی)
بدون شک آقای دکتر عبدالرسول طالعی، از جمله ماهرترین و بهترین متخصصان سرطان سینه و جراحی در استان فارس و شهر شیراز می باشند. توجه داشته باشید، از آن جایی که ایشان از جمله بهترین پزشکان استان فارس می باشند، شاید دریافت نوبت برای معاینه و درمان توسط این پزشک کار چندان راحتی نباشد. در حال حاضر اکثر مراجعین ایشان، نسبت به خدمات درمانی که توسط آقای دکتر طالعی دریافت کرده اند، رضایت کامل را داشته اند. 
آدرس مطب: شیراز، خیابان قصردشت، خیابان رحمت آباد، کوچه 53، ساختمان نوین، طبقه پنجم
شماره تماس: 36265139-071

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

درصورتی که این مطلب براتون جالب بود پیشنهاد میکنیم در سایت دکتر یو عضو بشید

https://druu.ir/signup

پادکست پزشکی | مدیکستو

"ازتون صادقانه میخوام که اگه فکر میکنی این مطلب به درد کسی میخوره آدرسشو کپی کنید و براش ارسال کنید زیاد وقتتو نمیگیره"

https://www.drlink.ir/blog/medical-podcast-medicasto-the-best-breast-cancer-specialists

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*