چهار روش شگفت انگیز برای درمان غلظت خون با طب سنتی

  دکتر لینک | چهار روش شگفت انگیز برای درمان غلظت خون با طب سنتی

برای درمان غلظت خون با طب سنتی، روش های بسیاری پیشنهاد شده است. عمده این روش ها با کمک دمنوش های گیاهی انجام می شوند. در ادامه اما شما را دقیق تر با روش های درمان و کنترل بیماری غلظت خون بالا آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

درمان غلظت خون در طب سنتی

بیماری غلظت خون، مانند برخی بیماری های دیگر به طور کامل قابل درمان نیست و تنها می توان با استفاده از روش هایی روند آن را کنترل کرد. برخی افراد از درمان های دارویی برای درمان غلظت خون بالا استفاده می کنند. اما برخی دیگر نیز درمان غلظت خون با طب سنتی را ترجیح می دهند.

برای این دسته از عزیزان توصیه اول این است که پیش از هر چیزی با یک پزشک متخصص طب سنتی مشورت نموده و بیماری تان را با ایشان در میان بگذارید. نکته دوم رعایت تمام مواردی است که پزشک به شما توصیه می کند. 

با همه این ها شما می توانید به راحتی با چند داروی سنتی طبیعی و داروهای گیاهی بیماری غلظت خون تان را کنترل نمایید.

از جمله مواردی که برای درمان غلظت خون با طب سنتی مفید هستند، می توانیم به مواردی همچون سیر، آب انار، دمنوش آویشن و عناب، زنجبیل، آب لیمو ترش، چای سبز، چای کوهی و ریشه شیرین بیان اشاره کنیم. البته راهکارهایی نظیر حجامت نیز بسیار توصیه می شود. سعی کنید حجامت را در زمان های مشخص و در مطب های استاندارد و تایید شده انجام دهید. 

سیر؛ درمان رقیق کننده خون

سیر خواص بسیار زیادی دارد و به همین دلیل موارد استفاده از آن نیز بی شمار است. یکی از خواص بسیار خوب سیر، خاصیت رقیق کنندگی و تصفیه خون می باشد. اگر به این گیاه حساسیت ندارید، به راحتی می توانید به صورت کنترل شده و روزانه آن را به صورت خام مصرف کنید. 

سیر با تولید اکسید نیتریک، سبب باز شدن رگ های خونی شما می شود. در نتیجه لخته های خون را نیز کاهش می دهد. 
اما اگر شما جز آن گروه از افرادی هستید که به هیچ وجه حاضر نخواهید بود به صورت روزانه و خام سیر را مصرف کنید، روش های جایگزین دیگری نیز وجود دارد. 

آب انار می تواند غلظت خون را کاهش دهد؟

استفاده از آب انار یکی از روش های جایگزین سیر برای ددرمان غلظت خون با طب سنتی می باشد. آب انار به صورت ملس و ترش و شیرین برای کنترل و درمان غلظت خون با طب سنتی بسیار مفید است. البته سعی کنید از آب انار طبیعی استفاده نمایید.

آب انار طبیعی به جریان و گردش خون کمک بسیاری می کند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از آب انار، زیاده روی نکنید و میزان مصرف تان را طبق نظر پزشک متخصص برنامه ریزی کنید. 
مصرف بیش از اندازه آب انار می تواند برای سلامتی شما مضر باشد و در نهایت سبب کاهش فشار خون شما شود. پس حتما این موضوع را مد نظر قرار دهید. 

دمنوش آویشن و عناب

یک دمنوش بسیار معجزه آسا برای کاهش غلظت خون شما، دمنوش آویشن و عناب می باشد. آویشن در طب سنتی کاربردهای فراوانی داشته و مخصوصا برای کاهش غلظت خون بالا بسیار توصیه می شود.

برای تهیه این دمنوش شما می توانید حدود 3 قاشق آویشن را به همراه چند عدد عناب در داخل آب جوش ریخته و حدود 10 الی 15 دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد. در نهایت شما می توانید این دمنوش مفید را میل نمایید. 
در خصوص میزان استفاده از این دمنوش نیز می توانید با پزشک طب سنتی مشورت نمایید. 

حجامت؛ درمان غلظت خون با طب سنتی

حجامت همیشه در ادوار تاریخ و بنا به نظر بسیاری از اهالی علم توصیه شده است. در حجامت خون کثیف و آلوده از بدن خارج می شود. گذشته از این که حجامت سبب کاهش غلظت خون می شود؛ برای سلامتی نیز بسیار مفید بوده و افرادی که دچار برخی بیماری های دیگر نیز هستند، معمولا با این توصیه پزشکان مواجه می شوند که برای درمان بیماری شان از این روش استفاده کنند. 
در خصوص حجامت حتما توجه داشته باشید که این کار می بایست در مطب و زیر نظر فرد متخصص انجام شود. از مراجعه به افرادی که به صورت تجربی و سنتی و در محیط غیربهداشتی این کار را انجام می دهند، جدا خودداری کنید. 

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

درصورتی که این مطلب براتون جالب بود پیشنهاد میکنیم در سایت دکتر یو عضو بشید

https://druu.ir/signup

پادکست پزشکی | مدیکستو

"ازتون صادقانه میخوام که اگه فکر میکنی این مطلب به درد کسی میخوره آدرسشو کپی کنید و براش ارسال کنید زیاد وقتتو نمیگیره"

https://www.drlink.ir/blog/medical-podcast-medicasto-four-amazing-ways-to-treat-blood-concentration-with-traditional-medicine

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*