بازاریابی خدمات پزشکی با ویدئو مارکتینگ

  دکتر لینک | بازاریابی خدمات پزشکی با ویدئو مارکتینگ

از نظر روانشناسی اغلب مردم با محتوای دیداری ارتباط بیشتری برقرار می کنند. گزارشات به دست آمده نشان می دهد که حدود 54 درصد از بیماران ترجیح می دهند که اطلاعات مفید را در قالب فیلم های ویدیویی ببینند تا خبرنامه ها یا پست های رسانه های اجتماعی. علاوه بر آن، محتواهایی که در قالب فیلم ارائه می شوند نسبت به محتویات متنی و تصویری بیشتر در ذهن افراد می مانند. انتقال احساساتی که با یک متن امکان پذیر نیست در قالب یک فیلم فراهم می شود. تحت تأثیر قرار گرفتن احساسات افراد به احتمال زیاد به یک اقدام منجر خواهد شد، و همان اقدام یا تغییر منجر به افزایش نرخ تبدیل- نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری- می شود. همین عامل علت اصلی این مساله است که چرا سایت هایی که محتویات ویدیویی دارند نرخ تبدیل شان 80 درصد بیشتر از سایر سایت ها است.

بازاریابی ویدئویی-ویدئو مارکتینگ- فارغ از اندازه صنعت، تخصص و موقعیت آن مجموعه، نقش حیاتی ای در اکثر فعالیت های بازاریابی حوزه خدمات درمانی و پزشکی و جذب بیمار پیدا نموده است. اغلب بازاریابان حوزه خدمات درمانی به منظور برقرار کردن ارتباط با بیماران موجود و بالقوه و با هدف جذب بیمار و تبدیل نمودن آن ها به بیماران همیشگی از بازاریابی ویدیویی استفاده می کنند. بر اساس مطالعات انجام شده، استفاده از کلمه ویدیو در عنوان یک ایمیل می تواند نرخ کلیک کردن افراد روی همان ایمیل را 65 در صد افزایش دهد، نرخ باز کردن همان ویدیو را تا 19 درصد افزایش می دهد. و در همین مرحله افرادی که علاقه مند و یا متقاضی موضوع این موضوع نیستند را تا 26 درصد کاهش میدهد.

برندسازی و بازاریابی محتوا همراستا با یکدیگر هستند. اگر هدف شما این است که نام برند شما بهبود یافته و ارتقا یابد و اگر دوست دارید که به عنوان یک رهبر یا آغاز کننده در حوزه خود شناخته شوید، جذب بیمار داشته باشید، باید محتویاتی را که برای مخاطبان هدفتان حدید و متقاعد کننده است فراهم آورید. محتوای پیام های شما باید طوری باشد که داستان کاری شما را بازگو نماید و منجر به افزایش ازتباطات شما شود. با توجه به پیشرفت های روز افزون پزشکی که هر روز بیشتر می شود، بسیار سخت است که صدا و پیام مجموعه خود را به گوش مخاطبان هدف خود برسانید.

ساخت تصویر برند

تحقیقات نشان می دهد، یک فیلم ویدیویی در وبلاگ ها سه برابر بیشتر از پست های متنی استاندارد، توجه افراد را به سمت خود جذب می نماید. ویدیوها مخاطبان هدف شما را مورد هدف خود قرار داده جذب بیمار نموده و بیماران را در طی سفر بیمار، راهنمایی می کند، این درحالی است که هیچ ابزار دیگری این کار را نمی کند. محتوای ویدیویی شما به افزایش ارتباطات شما کمک کرده و کمک می کند نام شما در ذهن بیما در بالاترین درجه بندی قرار گیرد. از آنجایی که اغلب افراد برای سرگرمی و آموزش به سراغ فیلم های ویدیویی می روند، بازاریابی ویدیویی یکی از موثرترین روش ها برای ساخت برند در ذهن افراد است. بازاریابی ویدیویی فرصت های شما را برای خلق یک کار جدید و تطبیق یافتن با افکار افراد بهبود می دهد و اگر به درستی اجرا شود مطمئن باشید که بودجه بازاریابی شما به هدر نخواهد رفت . با تهیه فیلم های ویدیویی، مراکز خدمات درمانی و پزشکی شما می توانند نرخ تبدیل را بهبود بهشید. ارتباطات مجازی خود و نرخ مشتریان اش را افزایش دهد. بر اساس تحقیقات 63 درصد مشاغل از بازاریابی ویدیویی استفاده می کنند و 82 درصد از این مشاغل حس می کنند که بازاریابی ویدیویی می تواند یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی باشد.

بی شک، بازاریابی ویدیویی یکی از جدیدترین جعبه ابزارهای اضافه شده به شیوه های بازاریابی است. در اینجا کلید واژه های ذکر شده که به شما می گوید چرا برای بازاریابی خود باید به سوی بازاریابی ویدیویی بروید.

افزایش نرخ تبدیل: قرار دادن یک فیلم ویدیویی از خدمات شما به بیماران در سایتتان باعث می شود نرخ تبدیل شما تا حدود 80 درصد افزایش یابد.

بهبود ROI: بازاریابی ویدیویی سبب می شود برگشت سرمایه خوبی داشته باشید. تولید فیلم کار ساده ای نیست، اما دست آوردهای ناشی از تولید و اجرای آن بسیار جالب است. در ضمن ابزارهای ویرایش فیلم های ویدیویی در حال بهبود هستند و بسیار مقرون به صرفه می باشند به طوری که شما می توانید حتی با یک گوشی تلفن همراه یک فیلم ویدیویی با کیفیت تولید کنید.

اعتماد سازی: اعتماد پایه و اساس هر فعالیت خدمات درمانی و پزشکی است. محتواهای ویدیویی اغلب مخاطبان و احساسات آن را با خود درگیر می کنند. اغلب افراد نسبت به پیدا کردن یک مجموعه خدمات درمانی مناسب حساس هستند و به راحتی نمی توانند به هر مجموعه پزشکی اعتماد نمایند. اما یک بازاریابی ویدیویی موثر می تواند به راحتی فعالیت و خدماتی که شما ارائه می دهید به صورت محاوره ای و راحت در اختیار افراد قرار دهید و جذب بیمار کنید.

جستجوگر گوگل محتواهای ویدیویی را در اولویت خود قرار می دهد: فیلم های ویدیویی باعث می شود مدت زمان حضور افراد در وب سایت ها بیشتر باشد و موتورهای جستجو نشان می دهند ه وب سایت شما محتواهای مرتبطی دارد. اگر کلینیک یا مطب شما بر روی سایت خود یک فیلم ویدیویی داشته باشد احتمال آنکه در صفحات اول یا دوم جستجو قرار بگیرد 53 برابر بیشتر خواهد بود. لذا با این شرایط در تلاش باشید که فیلم های ویدیویی شما در سئو در سطح خوبی قرار گیرند.

امکان تبادل اطلاعات بیشتر در شبکه های اجتماعی: بر اساس گزارشان صنعت بازاریابی شبکه های اجتماعی، 60 درصد بازارایابان اجتماعی از محتواهای ویدیویی استفاده کرده اند. آخرین ویژگی های شبکه های اجتماعی باعث شده رغبت افراد تبادل محتواهای ویدیویی افزایش یابد. در این مسیر تبادلات اجتماعی می توانند حجم مخاطبان هدف مراجعه کننده به سایت شما را افزایش دهد.

انواع محتواهای ویدیویی

آیا شما به دنبال راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی درمانی موثر هستید که باعث می شود مجموعه درمانی شما مورد توجه سایرین قرار بگیرد. ویدیوهای خلاقانه می توانند به سرعت در اینترنت پخش شود و در زمان کمی، حجم زیادی از بیننده ها را به سوی خود جذب کند. اگر یک ویدیو خوب تهیه کنیم می تواند به بهترین ابزار بازاریابی و جذب بیمار برای مجموعه درمانی شما تبدیل شود.

شما می توانید با ساخت 4 نوع فیلم ویدیویی سطح مجموعه درمانی خود را بالاتر ببرید.

1-نمایش خدمات و محصولات 2-گفته هایی از زبان بیماران درباره خدمات مجموعه درمانی شما 3-فیلم های آموزشی 4- فیلم هایی از آنچه در مجموعه شما رخ می دهد.

کلام آخر

با استفاده از محتواهای ویدیویی به ابزار کلیدی برای افراد تبدیل شوید تا به کمک شما بتوانند اطلاعات خود را تکمیل نمایند، مجموعه های درمانی ای که در حوزه کمیپن های تبلیغاتی اینترنتی ضعیف عمل می کنند در خطر هستند. ویدیو آینده بازاریابی محتوا است. و بازاریابی ویدیویی در مدت کوتاهی به قویترین استراتژی بازاریابی تبدیل می شود.

لطفا نظر خود را درباره این پُست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

سیستم هوشمند جذب بیمار دکتر لینک راهکاری پیشنهادی ما برای افزایش مراجعه کنندگان به کلینیک و مطب شما

مقالات مرتبط:

اهمیت بازاریابی در حوزه پزشکی

اشتباهات رایج در ارتباط با بیمار

ارتباط چشمی با بیماران

35 مورد از بهترین نظریه ها بازاریابی پزشکی

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*