مدیریت و کاهش هزینه های مطب و کلینیک

  دکتر لینک | مدیریت و کاهش هزینه های مطب و کلینیک

آیا با راهکارهای مدیریت و کاهش هزینه‌های مطب و کلینیک آشنایی دارید؟ بی‌شک اداره کردن یک مطب و کلینیک هزینه‌های زیادی به دنبال دارد. این هزینه‌های سرسام‌آور هر پزشک و متخصصی را وامیدارد تا به فکر راهکار‌هایی برای کاهش هزینه‌های خود باشند.

راهکار‌های مدیریت و کاهش‌ هزینه‌های مطب و کلینیک

بهتر است کارکردهای پزشکی را آنلاین و همراه با تکنولوژی پیش ببرید

همیشه در فناوری سرمایه‌گذاری کنید و از نوآوری‌‌های تکنولوژی کمال بهره را در درمانگاه یا کلینیک خود ببرید. هرچه را که می‌توان توسط دستگاه، ماشین، تجهیزات و سیستم‌ها انجام داد، به‌هیچ‌عنوان دستی انجام ندهید؛ به‌طورمثال ثبت ورود و خروج بیماران و مراجعان را میتوان دستی در یک دفتر نوشت یا با یک سیستم هوشمند و نر‌م‌افزار مدیریت کلینیک کاملاً اتوماتیک کرد. پیگیری درمانی را بیشتر کنید تا مشتریان به شما وفادار بمانند.

فرآیندهای مطب را برون‌سپاری کنید

یک روش راهبردی برای برون‌سپاری تدوین کنید. فرآیندهای اصلی کسب و کار خود را که شامل  فرآیندهای سرویس‌دهی، مدیریتی و  پیگیری است و می‌توان برون‌سپاری کرد، در نظر داشته باشید. فرآیندی مانند Follow-Up بیماران و مراجعان را می‌توانید برون‌سپاری کنید.

مدیریت و کاهش هزینه های مطب و کلینیک

کاغذ را حذف کنید، به‌سمت سیستم‌های بدون کاغذ بروید

می‌توان کاغذ را به هزینه یا همان پول تشبیه کرد. سیستم، کاغذی است که هزینه‌های مختلف و بسیار زیادی را به شما تحمیل می‌کند. نیروی انسانی، تجهیزات و دیگر متعلقات سیستم های کاغذی هزینه‌بر است. مدیریت اسناد و مدارک کاغذی وقت‌گیر است و گران تمام می‌شود.

طبقه‌بندی، پرکردن و تکمیل فرم‌ها و برگه‌ها، بایگانی و همچنین جست‌وجو و پیداکردن آنها نیاز به زمان، مکان، منشی و خیلی چیزهای دیگر دارد، ولی خرید یک اسکنر البته با دستگاه تغذیه اتوماتیک و دیجیتال‌کردن تمام اسناد مهم و نگه‌داشتن آنها در فایل های الکترونیکی امن به‌صورت نظام‌مند و سازمان‌یافته به صرفه‌جویی در فضا و هزینه‌های اداری شما بسیار کمک می‌کند.

اسناد و سوابق بیماران و پرونده الکترونیک بسیار مهم و حیاتی است. پس اهمیت بسیاری دارد که حفظ و نگهداری آنها موردتوجه خاصی قرار گیرد. سیستم شبکه، سرور و روش بک‌آپ گیری باید بسیار کارآمد باشد. امنیت این سیستم را نیز فراموش نکنید.

 تکنولوژی دکتر لینک برای همه گزینه‌ها، راهکارهای متعدد مدیریتی مختص به خود را دارد. برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

سیستم هوشمند دکتر لینک

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*