معرفی بهترین ارائه دهنده خدمات هاست پزشکی

  دکتر لینک | معرفی بهترین ارائه دهنده خدمات هاست پزشکی

امروز بطور قطع هر کسب و کاری به یک وب‌سایت استاندارد برای معرفی خود و همچنین ارائه خدمات و محصولات خود نیاز دارد و اولین قدم برای راه اندازی یک وب‌سایت ، ثبت دامین و خرید هاست می‌باشد.

متخصصان و کارشناسان بخوبی میدانند که خرید یک هاست و سرور مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بطور کل مسائل مرتبط با هاستینگ سایت از ابتدای راه اندازی وبسایت تا زمانی که فعال است جزو مهمترین چالشها می‌باشد.

درواقع نه تنها سایت‌های نوپا که بروی هاست‌های اشتراکی یا سرور مجازی میزبانی می‌شوند ، حتی پربازدیدترین سایت‌ها که از بهترین سرورهای اختصاصی استفاده می‌کنند هم همیشه باید در انتخاب شرکتی که میزانی وبسایت را بر عهده دارد نهایت دقت را داشته باشند تا وب سایت همیشه با بالاترین سرعت و بیشترین امنیت در دسترس کاربران قرار داشته باشد.

هاست چیست؟

هاست ، تمام يا بخشي از فضاي يك سیستم متصل به اينترنت است که  برای مرورگرها اين امكان را فراهم می آورد با درج دامنه به صفحات وب سايت در هر لحظه از شبانه روز دسترسی داشته باشد .

هاست ها در انواع اشتراکی و مجازی و اختصاصی دسته بندی میشوند و یکی از ملزومات راه اندازی وبسایت ها هستند .

هنگامی که چندین سایت بر روی یک سرور قرار می‌گیرند از اصطلاح هاست اشتراکی استفاده می کنیم بدین معنی که منابع سرور بین چندین سایت به اشتراک گذاشته شده است.

انتخاب و خرید هاست حرفه‌ای از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار در راه اندازی وبسایت است که سرعت و امنیت را نیز در وب‌سایت‌های تحت پوشش خود قرار می دهد.

اما چرا برخورداری از یک هاست حرفه‌ای تا این اندازه برای پزشکان مهم است و در کل چه مواردی را در انتخاب هاست مناسب باید مد نظر داشته باشیم ؟

هاست یا وب هاستینگ  بستر مهم و اصلی استفاده از وبسایت‌ها را فراهم میآورد. داشتن کیفیت مناسب در ارائه خدمات وب هاست و ثبات در آن و همچنین میزان قطع سرویس  از جمله نکاتی است که در زمینه هاستینگ از نظر مدیران سایتها دارای اهمیت ویژه‌ای است.

هاست تاثیر زیادی بر روی وبسایتی که طراحی کردهاید دارد از نظر سرعت ، آپ تایم ، امنیت و موقعیت سرور و دهها مورد مهم و اساسی دیگر که باعث می‌شوند در برند و جذب بیماران شما تاثیر گذار باشد بنابراین یک انتخاب درست و اصولی پایه و بنیان رسیدن به همه مواردی است که برای مطب یا کلینیک کردهاید.

در ضمن یکی از اصلیترین مسائل پشتیبانی قوی هاستینگ می‌باشد که در موارد ضروری و زمان هایی که نیازمند پشتیبانی و کمک از سمت مدیران سرور هستید بتوانند به موقع و بصورت کاملا اصولی و فنی و تخصصی راهگشایتان باشند.
همچنین سرورهایی را ارائه کنند که از نظر امنیتی قوی بوده و موجبات ناامنی و هک را از وب‌سایت شما را کند.

با در نظر داشتن بخشی از مواردی که در بالا ذکر شد ، برای پزشکانی که  قصد راه‌اندازی وب‌سایت را برای مطب یا کلینیک خود دارند این نکات به همراه موارد بسیار دیگر ، میتواند مسیر درستی را در انتخاب هاست مناسب به آنها نشان دهد تا لازم نباشد هر از چند گاهی هاستینگ خود را جا به جا کنید.

معرفی بهترین ارائه دهنده خدمات هاست پزشکی

فرایند انتخاب میزبانی وب همواره حساسیتهای فراوانی برای همه پزشکان دارد. با پر رنگتر شدن نقش و کاربرد وب‌سایت‌ها و همینطور میزبانی وب در حوزه پزشکی، ظهور تکنولوژیهای جدید از جمله سیستم‌های نوبت‌دهی و ایده‌هایی نو و در عین حال ضروری  که در حوزه پزشکی صورت گرفتن، انتخاب صحیح و مطمئن میزبانی وب را هر روز برای پزشکان با اهمیت‏‏‌تر می‏‌کند.

خدماتی که ارتباطات پزشک با بیماران را گستردهتر کرده و شرایط مناسبی را برای کار و زندگی هم برای پزشکان و هم بیماران فراهم نموده‌است. همچنین روشهای نوینی برای مدیریت کلینیک  نیز توسعه و پیشرفت امور کلینیک ایجاد می‏‏‏‌کند.

ما در مجموعه دکترلینک بر این باور هستیم که همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری ماست.

در مجموعه دکترلینک در کنار خدماتی از جمله نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک ، سیستم نوبت‌دهی دکترلینک که به پزشکان گرانقدر ارائه می‌شود، برای رفاه حال پزشکان علاوه بر طراحی وب‌سایت اقدام به ارائه هاست پزشکی نیز نموده است.

ویژگی‌های هاست پزشکی دکترلینک

1-ارائه هاست حرفه‌ای

هاست حرفه‌ای با توجه به آپتایم بسیار بالا و پایداری بسیار مناسب از پر طرفدارترین سرویس‌های دکترلینک می‌باشد . با ارائه هاست حرفه ای خارج از کشور پزشکان میتوانند سایت خود را با تعرفه مناسبی راه اندازی کنند و از کیفیت مطلوبی بهره ببرند.

2-هاست نامحدود

ما با ارائه هاست از دیتاسنترهای معتبر خارجی ، هاست با کیفیتی را ارائه میکنیم. سرویس میزبانی خارج از کشور ، شامل هاست آلمان و هاست فرانسه میباشد. در پلنهای هاست حرفهای امکان ارائه هاست به صورت نامحدود وجود دارد . این سرویس بر روی هاست سی پنل ارائه می شود . هاست لینوکس خارج برای میزبانی اکثر سایتها ، مناسب بوده و با توجه به قیمت ارزان ، بهترین پیشنهاد برای خرید میباشد . اگر از سرویسدهنده هاست خود رضایت چندانی ندارید و یا می خواهید هاست دکترلینک  را تجربه کنید  امکان انتقال سایت شما به دکترلینک بصورت رایگان وجود دارد.

3-امنیت و سرعت بالا

در مجموعه دکترلینک با نصب جدیدترین و بروز ترین انواع آنتی ویروس‌های روز دنیا امنیت کامل را در سرویس‌ها تا سطح فوق العاده بالایی ارتقا بخشیدهایم. داشتن سرعت لود بالا که تاثیر مستقیم آن در وبسایت شما قابل مشاهده خواهد بود یکی دیگر از ارکان مهم و ضروری یک هاستینگ معتبر خواهد بود که در دکترلینک توجه ویژه‌ای به این امر شده است و با خدماتی که در هاست های جدید پرسرعت ارائه می‌کنیم این بخش به شکلی قوی و پررنگ در حال فعالیت و خدمات رسانی به کاربران می‌باشد.

دکترلینک با تنوعی بالا از خدمات قابل ارائه به پزشکان، در راستای همراهی پزشکان در فرآیند ارائه خدمات به بیماران، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

امیدوارم از مقاله امروز لذت برده باشید و به شما در پیشبرد اهدافتان در مدیریت کلینیک کمک کرده باشد. حتماً نظر خود را با ما درباره این مقاله در صفحه اینستاگرام برای ما به اشتراک بگذارید.

اگر برای مطب یا کلینیک خود نیاز به وب‌سایت و هاست دارین، می‌توونید با همکاران و مشاوران ما تماس بگیرین، تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط:

نکاتی که در طراحی یک وب‌سایت پزشکی باید در نظر گرفت

شاخص‌های اندازه‌گیری رضایت بیماران

ویژگی‌های سیستم‌های نوبت‌دهی آنلاین

با این روش‌ها از کارمندان کلینیک قدردانی کنید

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*