ضرورت افزایش امنیت سایبری مراکز بهداشت و درمان

  دکتر لینک | ضرورت افزایش امنیت سایبری مراکز بهداشت و درمان

تکنولوژی دکتر لینک بر ضرورت افزایش امنیت سایبری مراکز بهداشت و درمان سراسر دنیا تأکید می‌کند.

\r\n\r\n

به گزارش واحد امنیت تکنولوژی دکتر لینک با رایانه‌ای شدن سامانه‌های مراکز بهداشت و سلامت در 6 سال آینده، اطلاعات پزشکی و شخصی بیماران و کارکنان مراکز بهداشت و درمان در معرض خطر بزرگ حملات سایبری قرار خواهد گرفت. در این گزارش  ارزش اطلاعات موردنظر حدود 360 میلیارد دلار خواهد بود.

\r\n\r\n

واحد امنیت تکنولوژی دکتر لینک تخمین زد در 6 سال آینده، از هر سیزده بیمار، اطلاعات شخصی یک نفر به سرقت خواهد رفت و دلیل آن چیزی غیر از ضعف امنیتی سامانه‌های مراکز بهداشت و درمان نخواهد بود.

\r\n\r\n

پرداخت هزینه‌های غیرواقعی توسط بیمار ازجمله عواقب احتمالی عدم توجه به امنیت سایبر سامانه‌های بهداشت و درمان خواهد بود. همچنین، ممکن است هکرها از اطلاعات شخصی بیمار استفاده کرده و از سازمان بیمه‌گر بیمار درخواست پول کنند. درنتیجه‌ی حمله‌ی سایبری، ممکن است بیماران هزینه‌ی خدماتی را بپردازند که از آنها خبر ندارند. واحد امنیت دکتر لینک هشدار می دهد که مراکز بهداشت و درمان باید قبل از اینکه آسیب جدی ببینند،دست به کار شوند.

\r\n\r\n

با افتخار اعلام می کنیم تکنولوژی دکتر لینک با زیر ساخت بسیار پیچیده و امنیتی و همراهی چندین تیم امنیت سایبری آمادگی مقابله با هرگونه حملات سایبری را دارد و با اطمینان به مراکز بهداشت و درمان اعلام میکنیم که با تکیه بر ساختار دکتر لینک امنیت اطلاعات و هویت بیماران هر مرکز بهداشت و درمان تضمین شده می باشد.

\r\n\r\n

تکنولوژی دکتر لینک تنها سامانه دارای چک لیست امنیتی HHS در خاورمیانه و آسیا در مورد HHS بیشتر بخوانید

\r\n\r\n

مقالات مرتبط :

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت اول – امنیت و احراز هویت

\r\n\r\n

سرویس دهی عالی، لازمه موفقیت

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت دوم پرونده الکترونیک سلامت – EHR چیست؟

\r\n\r\n

آیا زمانش رسیده که به نرم افزار مدیریت مطب فکر کنم؟

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*