افزایش اعتبار برای پزشکان در فضای آنلاین

  دکتر لینک | افزایش اعتبار برای پزشکان در فضای آنلاین

امروزه افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین مردم و سهولت استفاده از گوشی های تلفن همراه برای اتصال به اینترنت باعث شده است که  بیماران برای اینکه پزشک یا مرکز درمانی موردنظرشان را پیدا کنند، به جستجو در اینترنت و فضای آنلاین روی بیاورند. برای همین به‌عنوان یک پزشک باید بتوانید به‌طور دقیق و حرفه‌ای تصویر و اعتبار خود را در فضای اینترنت تقویت کنید تا بتوانید از این طریق بیماران جدید جذب کنید.

در اینجا چند نکته برای تقویت اعتبار در فضای اینترنت را در اینجا ذکر می کنیم:

1- یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید.

وب‌سایت شخصی پل ارتباطی شما با مردم در فضای آنلاین است. اگر شما وب‌سایت شخصی نداشته باشید بیماران شما مجبور می‌شوند در وب‌سایت‌هایی که اسامی پزشکان را لیست می‌کنند به دنبال شما بگردند.

 شما چه در کارتان بسیار سرشناس باشید و روزانه بیماران زیادی را ویزیت کنید، یا پزشکی تازه کار باشید هیچ تفاوتی نمیکند.

اگر جزء دسته اول باشید؛ طراحی سایت بستر خوبی است برای نشان دادن رزومه کاری شما، از تخصصتان در علم پزشکی گرفته تا ارائه مقالات و دستاورد های شما در این زمینه؛ اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی پا در عرصه پزشکی گذارده اند باید بگوییم که طراحی وب سایت پزشکی فضای خوبی را برای شما فراهم میکند تا خودتان را بیشتر سر زبان ها بیندازید.

پزشکان هم در سایت خود میتوانند لیست کاملی از خدمات درمانی را ارائه دهند. امکان رزرو نوبت نیز از مواردی است که موجب جذب بیمار جدید می شود.

تیم طراحی سایت دکتر لینک با سابقه بالا فعالیت در زمینه طراحی انواع سایت می تواند بهترین انتخاب برای شما پزشکان عزیز باشد تا بتوانید در دنیای گسترده ی اینترنت فعالیت پزشکی خود را انجام دهید و به بیماران خود اطلاعات به روز پزشکی را ارائه دهید.

2-محتوای ارزشمند برای بیماران در فضای آنلاین تولید کنید.

تولید محتوای آموزشی پزشکی در فضای اینترنت به‌طور مستقیم برای شما درآمد ایجاد نمی‌کند، اما شمارا در ذهن مردم به پزشکی معتبر و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند که این اتفاق سبب می‌شود تعداد مراجعین شما پس از مدتی به شکل قابل‌توجهی افزایش یابد.

هر مطلبی که جهت کمک به سلامتی و آگاه‌سازی مردم در مورد بیماری‌ها بنویسید، بسیار ارزشمند است و برای همیشه در فضای اینترنت ماندگار خواهد بود.

فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، در کسب اعتبار و جذب بیمار نیز موثر است زیرا باعث می‌شود تا مخاطبان شما بتوانند ارتباط نزدیک‌تری با شما برقرار کنند.

3- از بیماران بخواهید نظر مثبت خود را ثبت کنند.

نظرهایی که در اینترنت نوشته می‌شود برای همیشه ثبت می‌شود و تأثیر مثبتی در افزایش اعتبار شما دارد. فرقی نمی‌کند که نظر بیماران شما در وب‌سایت خودتان ثبت شود یا درجایی دیگر. هرکجا که بیماران در مورد شما نظر مثبت ثبت کنند ارزشمند است. البته این بر عهده خود شماست که از بیمارانتان بخواهید که نظر مثبت خود را در وب سایت خودتان، اینستاگرام تان ثبت کنند. نظر مثبتی که بیماران درباره رفتار و مهارت شما در فضای اینترنت و اینستاگرام ثبت می کنند تاثیر بسیار زیادی در جذب بیمار دارد.

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

سیستم هوشمند جذب بیمار دکتر لینک، راهکاری برای افزایش بیمار در مطب ، کلینیک و بیمارستان

مقالات مرتبط:

تبلیغات برای جذب بیماران تازه یا حفظ بیماران قدیمی

روشی در برندسازی پزشکی، داستان خود را بگویید.

راهکارهای متقاعدسازی بیماران

استفاده از دیجیتال مارکتینگ در پزشکی

 

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*