معرفی کاربردهای نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک

  دکتر لینک | معرفی کاربردهای نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک

نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکتر لینک از جذب درمانجو و نوبت دهی تا تسویه حساب با درمانگر و محاسبه سهم کلینیک و درمانگر همراه شماست.

دکترلینک یک نرم افزار کلینیک روانشناسی حرفه ای ومدرن می باشد که از جذب درمانجو تا نوبت دهی مراجعین همچنین یادآوری نوبت ها تا تسویه با درمانگر و محاسبه سهم درمانگر و کلینیک همراه شماست تا بهترین تصمیمات مدیریتی را برای مرکز روانشناسی خود داشته باشید

 

نرم افزار کلینیک روانشناسی

بیشتر بخوانید: آشنایی با نرم‌افزار نوبت دهی مراکز روانشناسی

برخی کاربردهای نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک

  • تعریف درمانگر و سهم درمانگر
  • تعریف خدمات و سرویس های مرکز به همراه تست های روانشناسی
  • تعریف تعطیلات مرکز روانشناسی
  • تعریف و تنظیم زمان های نوبت دهی به مراجعین
  • تشکیل پرونده روانشناسی
  • نوبت دهی به مراجعین
  • حسابرسی سهم و گزارش های مالی کلینیک (سهم کلینیک و سهم درمانگر)
  • مدیریت و برگزاری کارگاه ها
  • فروش فیلم کارگاه به صورت جداگانه
  • نمایش فیلم بدون امکان دانلود و screen record
  • مدیریت کامل نوبت ها (لغو، جابجایی تغییر زمان) به عودت وجه یا بدون عودت وجه
  • امکان آپلود پرونده به صورت رمز شده و نوشتن پرونده روانشناسی با جدید ترین متد های روز دنیا
  • سیستم یادآوری هوشمند هم به مراجعین هم به درمانگر
  • امکان مدیریت مراجعین روانشناسی خارج از کشور

نرم افزار کلینیک روانشناسی، برای واحد پذیریش  و یا در ورژن ساده، جهت استفاده منشی مطب نصب می‌گردد که می‌تواند روی سرور یا کلاینت‌های نامحدود در کلینیک روانشناسی نصب گردد، این اتوماسیون می‌تواند به سادگی هرچه تمام‌تر تمامی نیازهای یک مرکز و کلینیک روانشناسی را در تمامی جنبه‌های مهم و کاربردی مرکز روانشناسی برآورده می‌کند و نصب و آپدیت آن بصورت اتوماتیک و کاملا هوشمند می‌باشد.


همین الان برای مشاهده دموی نرم افزار کلینیک روانشناسی تماس بگیرید: ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴


با نرم افزار کلینیک روانشناسی دکترلینک، مرکز مشاوره روانشناسی خود را حرفه ای مدیریت کرده و اطلاعات درمانجویان را با خیال راحت وارد نرم افزار روانشناسی کنید. همراه با نوبت دهی اینترنتی و مدیریت مالی کلینیک روانشناسی و گزارش گیری کامل از کارکرد مرکز روانشناسی و برگزاری کارگاه روانشناسی.

امکان تعریف اطلاعات پایه پیشین درمانجو در پرونده الکترونیک نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی

 

  • ذخیره تست‌های روانشناسی درمانجو در پرونده الکترونیک روانشناسی درمانجو
  • نوبت دهی اینترنتی مراجعین مرکز روانشناسی همراه با ارسال خودکار پیامک یادآوری نوبت به درمانجویان
  • گفتگو بین درمانگران و منشی در نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی
  • جستجو سریع درمانجو بر اساس مشخصات ارائه شده
  • نوبت دهی درمانجویان توسط پرسنل پذیرش با نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی (Psychology Clinic Management Software) همراه با هوشیار سازی پرسنل از تداخلات زمانی نوبت‌ها و نمایش وقت‌های جایگزین خالی بین نوبت‌ها به منشی در یک نگاه
  • محیط کاربری ساده نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی
  • شرح حال نویسی درمانجویان کلنیک روانشناسی
  • امکان ارسال پیامک به مراجعین توسط درمانگر و پذیرش
  • تعداد دسترسی نامحدود و همزمان منشی‌ها و درمانگران کلینیک به نرم افزار کلینیک روانشناسی
  • امکان مشاهده لیست درمانجویان در صف انتظار ویزیت و لیست درمانجویان ویزیت شده در یک نگاه در نرم افزار کلینیک روانشناسی
  • پرونده الکترونیک سلامت روانشناسی همراه با امکان تعریف اطلاعات پایه پیشین درمانجو در پرونده الکترونیک شامل سوابق و اطلاعات درمانی پیشین
  • مشاهده کلیه سوابق مراجعه و درمان درمانجو در یک صفحه و در یک نگاه
  • مدیریت مالی  کلینیک روانشناسی همراه با هوشیار سازی منشی از تمامی پرداخت‌های درمانجو
  • گزارش گیری کامل از کارکرد روزانه کلینیک روانشناسی بر اساس عملکرد درمانگران
  • پشتیبان گیری خودکار از کلیه اطلاعات نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی به صورت روزانه
  • نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک در هر زمان و در هر مکان برای شما قابل دسترس و قابل استفاده خواهد بود
  • امکان اسکن و آپلود پرونده های مراجعین در پرفایل درمانجو
  • پشتیبانی از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب به صورت تلفنی و سیستم مخصوص پشتیبانی دکتر لینک
  • برگزاری کارگاه ها و گروه درمانی ها تا سقف ۵۰۰۰ نفر
  • پذیرش سریع و ساده بیماران در نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی
  • نصب و راه اندازی آنلاین نرم افزار مطب و کلینیک روانشناسی در کمتر از 1 دقیقه بودن نیاز به سخت افزار
  • چاپ کاغذی بخش های مختلف پرونده الکترونیک درمانجو
     

ذخیره و اسکن نتایج تست روانشناسی

شما به عنوان یک درمانگر می‌توانید به راحتی با دوربین موبایل خود تمامی تصاویر نتایج تست روانشناسی خود را عکس گرفته و تصویر مربوطه را با عنوان و جزئیات مربوطه در پرونده الکترونیک درمانجو ذخیره نمایید و در مراجعات بعدی درمانجو کلیه تصاویر مربوط به تست‌های روانشناسی درمانجو را در یک صفحه مشاهده و بررسی نمایید. لازم به ذکر است که نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی شما در گوشی موبایل و تبلت و لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی قابل استفاده و اجرا می باشد.

نوبت‌دهی اینترنتی درمانجویان

پس از طراحی سایت اختصاصی برای درمانگر یا کلینیک روانشناسی کلیه درمانجویان با مراجعه به قسمت نوبت‌دهی در وبسایت اختصاصی درمانگر می توانند روز و ساعت نوبت مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت آنلاین، نوبت مورد نظر خود را رزرو نمایند.

لازم به ذکر است که نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک به صورت خودکار پیامک یادآوری نوبت‌های رزرو شده را برای مراجعین ارسال می‌نماید. بر اساس تجربه مشترک مجموعه دکترلینک با جمعی از روانشناسان و درمانگران، ارسال پیامک یادآوری نوبت کمک شایانی در کاهش میزان کنسلی نوبت‌های گرفته شده خواهد داشت. همچنین امکان ارسال پیامک تکی به یک درمانجو یا ارسال پیامک انبوه به دسته بخصوصی از بیماران امکان پذیر می‌باشد.

گفتگو و چت بین درمانگر و منشی در نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی

در بسیاری مواقع درمانگر یا روانشناس نیاز دارد با منشی کلینیک یا نیروی پذیرش مرکز روانشناسی گفتگو کند، این نیاز در نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک به خوبی پوشش داده شده است. بنابراین درمانگر می‌تواند در داخل نرم افزار مدیریت مطب کلینیک روانشناسی از قسمت چت در پایین صفحه نمایش تبلت خود یک پیام متنی را برای منشی ارسال نماید و منشی هم می‌تواند با درمانگر یا روانشناس چت کرده و فایل دلخواه را برای او ارسال نماید.


آیا می دانید داشتن یک نرم افزار نوبت دهی برای روانشناسی می تواند سرعت پاسخگویی را تا ۷۰٪ افزایش دهد؟


جستجو سریع بیمار بر اساس نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تماس

شما در نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک می‌توانید از بین هزاران پرونده، پرونده مورد نظر خود را بر اساس نام و نام خانوادگی یا شماره ملی و یا شماره تماس درمانجو جستجو نمایید. این جستجوی سریع از بین هزاران پرونده در کسری از ثانیه موجب صرفه جویی زمان و سرعت بخشیدن به پروسه کاری کلینیک روانشناسی شما می گردد.

نوبت دهی مراجعین توسط منشی با نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی

یکی از روش های نوبت‌دهی درمانجویان، نوبت‌دهی توسط منشی می‌باشد. در این روش نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی(Psychology Clinic Management Software) نوبت‌های خالی را با رنگ سفید و نوبت‌های پرشده را با رنگ قرمز به منشی نشان می‌دهد. همچنین اگر منشی به اشتباه نوبتی را انتخاب کند که با نوبت های دیگر تداخل زمانی داشته باشد نرم افزار کلینیک به صورت خودکار تداخل زمانی نوبت را به منشی هشدار داده و به صورت خودکار نوبت‌های خالی روز آینده را به منشی در یک نگاه پیشنهاد می‌دهد.

کاربری آسان و طراحی ساده نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی

 

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکتر لینک کاربری آسان و طراحی ساده نرم‌افزار است، به طوری که هر درمانگر و منشی به سادگی می‌تواند با محیط نرم افزار ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کند.

طراحی نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک با نظرات و بازخوردهای مستقیم درمانگران و پرسنل مراکز روانشناسی طی چندین سال انجام شده است. بنابراین نتیجه به دست آمده کاملا ساده و کاربردی و منطبق با نیازهای کلینیک ها و مطب‌های روانشناسی می‌باشد.

شرح حال نویسی بیماران روانشناسی با قلم دیجیتالی جوهردار و قلم نوری روی صفحه تبلت

امروزه هیچ درمانگران فرصت تایپ کردن در نرم افزار مطلب روانشناسی را ندارد، چرا که وقت یک درمانگر روانشناس بسیار ارزشمندتر از تایپ کردن می‌باشد.

از طرفی حجم انبوه پرونده‌های کاغذی مشکلات بسیاری را برای یک مرکز مشاوره و روانشناسی به وجود می‌آورد. بنابراین مناسب‌ترین راه حل نوشتن شرح حال درمانجویان با قلم دیجیتالی جوهردار و قلم نوری بر روی صفحه تبلت می‌باشد.

طراحی تعداد نامحدود فرم شرح حال نویسی اختصاصی روانشناسی

هر درمانگر بر اساس نوع شیوه درمانی مخصوص به خود، فرم شرح حال نویسی متفاوتی دارد، یعنی هر فرم شرح حال نویسی برای هر درمانگر دارای سطر و ستون و اشکال مختص به سلیقه همان درمانگر می‌باشد. از این رو در نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک برای هر درمانگر به صورت رایگان فرم شرح حال نویسی اختصاصی بر اساس درخواست و نیاز هر پزشک پیش‌بینی شده است.

هر درمانگر بر اساس نوع دوره آموزشی گذرانده شده خود و تجربه‌های شخصی برگه یا فرم شرح حال نویسی متفاوتی نسبت به روانشناس دیگر دارد.

این تفاوت در برگه یا فرم شرح حال نویسی شامل سطر، ستون و علائم متفاوت در برگه شرح حال نویسی هر درمانگر می‌باشد. بنابراین نرم افزار مدیریت مرکز روانشناسی دکترلینک برای هر درمانگر به صورت کاملا جداگانه برگه شرح حال نویسی بر اساس سلیقه و درخواست همان درمانگر طراحی می‌نماید. طراحی این فرم‌های روانشناسی کاملا رایگان انجام می‌شود.

همچنین شما از نظر تعداد سفارش‌های فرم‌های شرح حال نویسی دلخواه خود در نرم‌افزار کلینیک روانشناسی هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

دسترسی نامحدود و همزمان پرسنل و درمانگران کلینیک به نرم افزار کلینیک روانشناسی

یکی از ویژگی‌های نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره و روانشناسی تعداد دسترسی نامحدود و همزمان پرسنل و درمانگران مرکز به نرم‌افزار کلینیک روانشناسی می‌باشد. همچنین می‌توانید برای درمانگران و پرسنل جدید کلینیک روانشناسی اکانت کاربری جدید تعریف نمایید. لازم به ذکر است که نام هر درمانگر یا کارمند در پرونده مربوط به درمانجو ذخیره می‌گردد.

امکان مشاهده لیست درمانجویان در صف انتظار ویزیت و لیست درمانجویان ویزیت شده

شما به عنوان درمانگر یا منشی می‌توانید لیست درمانجویانی که در صف انتظار ویزیت هستند یا لیست درمانجویانی که در روز جاری ویزیت شده‌اند را در یک نگاه در نرم افزار مطب روانشناسی خود ببینید. این لیست به شما کمک می‌کند که مدیریت بهتر و درک دقیق تری از شرایط موجود در کلینیک روانشناسی خود داشته باشید.

 امکان تعریف اطلاعات پایه پیشین درمانجو در پرونده الکترونیک

شما به عنوان یک پزشک روانشناس دسترسی کامل و جامعی به پرونده الکترونیک سلامت روانشناسی بیماران خود خواهید داشت. همچنین امکان تعریف سابقه درمانی درمانجو در پرونده الکترونیک سلامت درمانجو وجود دارد. این اطلاعات پایه پیشین درمانجو شامل کلیه سوابق روان درمانی درمانجو می‌باشد که در یک نگاه در پرونده الکترونیک سلامت وی برای شما قابل مشاهده می‌باشد. همچنین تعداد دفعات مراجعات پیشین درمانجو به مرکز روانشناسی با تمامی جزئیات در اختیار شما خواهد بود.

مشاهده کلیه سوابق درمانی بیمار در یک صفحه و در یک نگاه

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک مشاهده کلیه سوابق روان درمانی درمانجو در یک صفحه و در یک نگاه می‌باشد. بنابراین شما در قسمت سوابق روان درمانی درمانجو کلیه سوابق مراجعه به کلینیک و مطب روانشناسی وی را خواهید داشت.

مدیریت مالی کلینیک روانشناسی

شما می‌توانید در نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک خود یک دسترسی کامل به مدیریت مالی کلینیک روانشناسی خود داشته باشید، این مدیریت مالی شامل تمامی هزینه‌های دریافتی و هزینه‌های خرج شده شما با جزئیات ساعت و تاریخ و اطلاعات مراجعین می‌باشد. همچنین نرم افزار در هنگام نوبت‌دهی به منشی هشدار می‌دهد که بیمار بدهی پیشین داشته و هنوز بدهی خود را پرداخت نکرده است. لازم به ذکر است که امکان نمایش نمودار درآمد سالانه و ماهانه و روزانه کلینیک با جزئیات کامل در قسمت مدیریت مالی نرم افزار مطب روانشناسی وجود دارد.

گزارش گیری کامل از کارکرد روزانه مطب روانشناسی

شما در نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک خود امکان گزارش گیری کامل از کلیه فعالیت‌های کلینیک روانشناسی خود را دارید. این گزارش شامل تعداد پرونده‌های تشکیل شده روزانه و تعداد نوبت‌های داده شده و تعداد درمانجویان ارجاع شده به درمانگران و تعداد نوبت‌های کنسل شده و بسیاری از شاخص‌های مهم کلینیک روانشناسی شما می‌باشد و جالب است بدانید که تهیه این گزارش فقط با یک لمس بر روی صفحه تبلت شما امکان پذیر است.

پشتیبان‌گیری خودکار از کلیه اطلاعات نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی در پایان هر روز کاری

نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک در پایان هر روز کاری در ساعت‌های از پیش تعریف شده به صورت خودکار از کلیه اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار مطب فایل پشتیبان (Back Up) می‌گیرد. بنابراین دیگر نیاز نیست که شما وقت خود را جهت پشتیبان‌گیری از اطلاعات نرم افزار مدیریت کلینیک خود صرف کنید. شما هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید از داخل نرم افزار مطب روانشناسی خود به کلیه فایل های پشتیبانی در هر تاریخ دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

دسترسی به نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک در هر زمان و در هر مکان

یکی از مشکلات رایج روانشناسان عدم دسترسی به پرونده درمانجویان خود در موقعیت‌های خاص می‌باشد. راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار آنلاین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک روانشناسی دکترلینک می‌باشد. بنابراین شما از موبایل یا تبلت یا لپ تاپ یا رایانه شخصی خود در هر زمان و در هر مکان دسترسی کامل و جامعی به کلیه امکانات و اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت روانشناسی درمانجویان خود خواهید داشت. حتی در سفر یا منزل با گوشی موبایل خود می‌توانید از نرم افزار مطب روانشناسی استفاده نمایید.


دکتر لینک یک ابزار قدرتمند برای مدیریت کامل یک مرکز یا کلینیک روانشناسی می باشد


پشتیبانی 24 ساعته تلفنی همراه با ارسال کارشناس فنی به کلینیک روانشناسی

بر اساس نظرسنجی از مجموعه درمانگران و روانشناسی که افتخار همکاری با آن ها را تا به امروز داشته‌ایم یکی از مهم‌ترین خدمات مجموعه دکترلینک پشتیبانی 24 ساعته تلفنی همراه با ارسال کارشناس فنی به کلینیک روانشناسی بوده است، این پشتیبانی حضوری کاملا رایگان است و ارسال پشتیبان رایگان به کلیه شهرهای ایران انجام می شود.

طراحی سایت اختصاصی برای روانشناسان

یکی از خدمات رایگان تیم دکترلینک طراحی سایت اختصاصی برای پزشک روانشناس می‌باشد. این وبسایت اختصاصی برای روانشناسان شامل امکانات زیر می‌باشد:

  • نوبت دهی اینترنتی مراجعین کلینیک روانشناسی
  • معرفی رزومه پزشک و مقالات نوشته شده درمانگر
  • نمایش وبلاگ اختصاصی پزشک با موضوعات روانشناسی که موجب جذب درمانجویان جدید از موتور جستجوی گوگل می شود همراه با قسمت پرسش و پاسخ بیماران
  • نمایش ویدیوهای آموزشی روانشناس که می‌توانید تعدادی از این ویدیوهای آموزشی را برای فروش در سایت پزشک قرار داده شود.
  • معرفی کلیه خدمات کلینیک روانشناسی همراه با ویدیو و عکس
  • نمایش روزها و ساعات تعطیلی کلینیک روانشناسی جهت اطلاع رسانی به درمانجویان
  • طراحی سایت اختصاصی برای روانشناس جهت نوبت دهی آنلاین بیماران و معرفی درمانگر

طراحی سایت اختصاصی برای روانشناس جهت  نوبت دهی آنلاین بیماران و معرفی درمانگر

پذیرش سریع و ساده بیماران در نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی

یکی از روش‌های سریع و ساده پذیرش بیماران روانشناسی، پذیرش توسط منشی در نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک می‌باشد. در این روش منشی مطب با پرسیدن نام و نام خانوادگی و کد ملی بیمار را در کمتر از 10 ثانیه پذیرش کرده و اولین نوبت خالی مناسب را به بیمار اختصاص می‌دهد.

یکی از مزایای نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک ، نصب و راه اندازی آنلاین نرم افزار مطب و کلینیک روانشناسی شما در کمتر از 1 دقیقه و بدون نیاز به هیچ نوع سخت افزاری خاصی می‌باشد.

این به بدین معناست که شما پس از سفارش نرم افزار مدیریت مطب روانشناسی بر روی دامنه خود از گوشی موبایل یا لپ تاپ کلینیک یا کامپیوتر منشی کلینیک می‌توانید از کلیه امکانات نرم افزار مطب روانشناسی خود استفاده نمایید. نرم افزار آنلاین مطب روانشناسی در کلیه کامپیوترها، موبایل ها و تبلت ها قابل اجرا و قابل استفاده می‌باشد.

چاپ کاغذی بخش‌های مختلف پرونده الکترونیک درمانجو

شما به عنوان یک درمانگر می‌توانید در نرم افزار کلینیک روانشناسی خود بخش‌های مختلفی از پرونده الکترونیک سلامت درمانجویان خود را انتخاب کنید و به پرینتر کلینیک ارسال کرده و آن قسمت بخصوص را چاپ کاغذی کنید. دکتر لینک امکان چاپ کاغذی هر قسمت دلخواه شما از پرونده الکترونیک درمانجویان را در نرم افزار مطب برای شما فراهم می نماید.

در این مقاله بروزترین ویژگی‌های نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک روانشناسی بیان شد و نکاتی را در زمینه انتخاب و خرید نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره روانشناسی ارائه داده شد.

آیا شما مدیر یا منشی کلینیک روانشناسی هستید؟ برای مشاوره جذب مراجعین جدید یا تهیه یک نرم افزار حرفه ای برای کلینیک روانشناسی با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*