پیگیری درمان به کمک دکتر لینک

  دکتر لینک | پیگیری درمان به کمک دکتر لینک

عمولاً در رابطه با پیگیری درمان با سؤالاتی از این قبیل  مواجه می‌شوید: کدام بیماران را باید پیگیری کرد؟ چه زمانی باید یک بیمار را پیگیری کرد؟ چه زمانی باید پیگیری بیمار را قطع کرد؟و

افزایش پیگیری درمان منجر به بالا رفتن آمار مراجعه و نهایتاً رشد و توسعه مطب می‌گردد. در کنار تبلیغات گسترده و بعضاً پر هزینه، پیگیری درمان برای این امر راه ساده‌تر و کم‌هزینه‌تری است.

الگوی رایجی که در رفتار بسیاری از پزشکان وجود دارد آن است که از اهمیت این موضوع غافل‌اند که تقویت رابطه با یک بیمار جدید و یا کسی که قبلاً به خدمات آن‌ها علاقه نشان داده است تا چه اندازه مهم است. روش متداول برای تقویت این رابطه، پیگیری درمان آن‌ها است.

پیگیری بیماران بالقوه:

طبق تحقیقات انجام‌شده  ۴۸ درصد از پزشکان هیچ‌گونه تعاملی برای ارتباط با بیمار ندارند. آمار بازاریابی نشان می‌دهد که با افزایش تعداد تماس‌ها با یک بیمار، مراجعه به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

اگر مشتریان احتمالی به‌درستی پیگیری نشوند ممکن است بسیاری از فعالیت‌های بازاریابی بدون نتیجه به پایان برسند. بی‌شک هیچ بیمار وفاداری بدون پیگیری وارد سیستم ما نشده است. این نکته را فراموش نکنید که حتی اگر در اولین جلسه با بیمار بسیار موفق بوده‌اید این  پایان راه  نیست و برای ادامه مراجعه باید بیمار احتمالی را به‌طور مؤثر پیگیری کنید. مراجعه نکردن بیمار همواره به معنی علاقه‌مند نبودن به نوع درمان شما نیست درواقع گاهی ممکن است بیمار برای اتخاذ تصمیم، به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد و یا سؤالات و ابهاماتی درباره نحوه درمان و خدماتی که شما ارائه می دهید دارد.

پیگیری صحیح درواقع همراه بیمار ماندن تا لحظه درمان قطعی است‌.

پیگیری بیماران موجود:

آیا پیگیری فقط مربوط به بیماران بالقوه است؟ اغلب این‌گونه تصور می‌کنند که بازاریابی تنها مربوط به فرآیند قبل از مراجعه بیمار می‌باشد، درحالی‌که این تصور غلط است . بیماران فعلی شما با مراجعه به شما ثابت کرده‌اند که نحوه درمان شمارا دوست دارند بنابراین بازاریابی مجدد آن‌ها اهمیت بیشتری دارد. با پیگیری درمان در مورد بیماران قدیمی به آن‌ها ثابت می‌کنید که مراجعه آن ها برای شما مهم است.

اطمینان حاصل کردن از رضایت بیماران باعث می‌شود که شانس جذب مجدد آن‌ها را افزایش دهید  و همچنین امکان اینکه در آینده شما را به دیگران پیشنهاد دهند نیز بالا می‌رود.

با کمک تکنولوژی دکتر لینک می‌توانید بیماران خود را از نقطه شروع فرآیند مراجعه تا مرحله درمان، به‌طور منظم پیگیری کنید. در ادامه می توانید با خدماتی که دکتر لینک در زمینه پیگیری درمان در اختیار شما می گذارد بیشتر آشنا شوید:

  • فالوآپ: از بخش فالوآپ دکتر لینک ، می توان جهت پیگیری درمان های ناتمام بیمار یا درمان های دوره ای و یا هر مورد دیگری که در تاریخ خاص نیاز به پیگیری داشته باشد، استفاده نمود که سیستم در تاریخ مورد نظر آلارم داده که کاربر میتواند پیگیری های لازم را از طریق تلفن ، موبایل انجام دهد.
  • وبدئو کنفرانس: تماس هوشمند جهت پیگیری درمان، تماس هوشمند برای یادآور دارو برای افراد نابینا و مسن، حذف مسافرت های شغلی و استفاده بهینه از زمان، کیفیت فوق العاده صدا و تصویر، امنیت بالا، امکان ضبط محتوای جلسات، استفاده بهینه از منابع انسانی و مدیریت کارآمدتر آنها امکاناتی است که دکتر لینک در زمینه ویدئو کنفرانس در اختیار شما می گذارد.
  • سیستم یادآور: به پزشکان این امکان را می دهد که علاوه بر ارسال پیام های یادآور دارو و نوبت ویزیت، اقدام به جذب بیمار نمایند. جذب بیمار از طریق پیام کوتاه در بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث افزایش مشتری می شود و مهمتر از آن، رضایت بیمار که منجر به سود بیشتر می شود را جلب می کند. همچنین این سیستم اقدام به تخمین مدت زمان انتظار بیمار نموده و با اطلاع رسان به بیمار زمان حضور پیش پزشک را احتمال خطای 10 دقیقه انجام می دهد.

مقالات مرتبط:

پزشکان چگونه درصد موفقیت درمان را برای بیماران توضیح دهند؟

مزایای سرویس پیام کوتاه برای بیمارستان ها

9 فاکتور اساسی جهت موفقیت تیم درمان

راهکارهای افزایش اعتماد مراجعین به پزشک

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*