امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری کلینیک روانشناسی

  دکتر لینک | امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری کلینیک روانشناسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کلینیک‌های روانشناسی نیز از مرحله مدیریت سنتی کسب‌وکار عبور کرده‌اند. و به مرحله‌ای رسیده‌‌اند که برای مدیریت کلینیک، نیاز به نرم‌افزاری دارند که بتواند مدیریت امور بخش‌ها را تسهیل نماید. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، بخش حسابداری کلینیک روانشناسی است. در این بخش تمام جریان‌های ورودی و خروجی پول بررسی شده و در نهایت سود و زیان کلینیک مشخص می‌گردد. بنابراین تمام کلینیک‌ها و مراکز روانشناسی جهت مدیریت مالی خود باید مجهز به نرم‌افزارهایی تخصصی حسابداری کلینیک‌های روانشناسی باشند.

نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی چطور دغدغه مدیران را در حوزه مالی کاهش می‌‌دهند؟

تهیه یک نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی است که مدیریت کلینیک روانشناسی هرگز نباید از آن چشم‌پوشی نماید. اهمیتی ندارد که شما مدیریت یک کلینیک کوچک را برعهده دارید یا یک کلینیک بزرگ با چندین درمانگر. مدیریت بخش‌های یک کلینیک روانشناسی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، همچنین انتظارات و توقعات درمانجویان پیوسته در حال تغییر است و درمانجویان همواره انتظار دارند که بهترین خدمات را در اسرع وقت دریافت کنند.

نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی، به راحتی می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و عملی مدیران کلینیک‌های روانشناسی را در مورد مدیریت بخش‌ها از جمله بخش مالی و حسابداری کلینیک از میان بردارد، و کار درمانگران، درمانجویان و پرسنل پذیرش را در یک کلینیک روانشناسی راحت کند.

سیستم مالی و حسابداری کلینیک‌های روانشناسی

سیستم مالی و حسابداری کلینیک‌های روانشناسی چیست؟

مانند تمام کسب‌وکارها، امور مالی و حسابداری، جزء لاینفک امور مدیریتی و داخلی یک کلینیک روانشناسی است. بنابراین مانند تمام کسب‌وکارها، کلینیک‌های روانشناسی نیز به نرم‌افزاری جهت حسابداری و مدیریت امور مالی نیاز دارند. با این وجود برخی از مدیران کلینیک‌ها تصور می‌کنند می‌توانند با یک فایل اکسل، امور مالی خود را مدیریت کنند. اما در برخی مواقع شاهد خطاها و چالش‌هایی در امور مالی هستند که زمینه‌ساز اختلاف بین مدیریت، درمانگران و سایر پرسنل کلینیک، می‌شود. با این تعاریف، استفاده از سیستم‌های حسابداری، برای کلینیک‌های روانشناسی، بسیار ضرورت دارد.

نرم‌افزار حسابداری کلینیک‌های روانشناسی بخشی از نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک است که، عملکردهای اصلی یک کلینیک روانشناسی اعم از محاسبه سهم درمانگر، سهم کلینیک در هر جلسه درمانی، محاسبه هزینه‌های جانبی کلینیک، هزینه برگزاری کارگاه‌های روانشناسی و غیره را شامل می‌شود..

نرم‌افزار حسابداری روانشناسی دکترلینک به محض پذیرش درمانجو، برای او یک پرونده الکترونیک ایجاد می‌کند. این بخش از نرم‌افزار مدیریت کلینیک دکترلینک، می‌تواند مدیریت امور مالی و حسابداری، نظیر سهم درمانگر، سهم کلینیک، هزینه‌های نوروساینس، احتساب هزینه‌های جاری و جانبی و تخفیف‌های اعمال شده را حساب کرده و به طور اتوماتیک، یک سند حسابداری در سیستم ثبت نماید.

همچنین مبلغ هزینه‌های جلسات مشاوره را به صورت نقد، با کارت‌خوان، پرداخت آنلاین، کارت به کارت یا به شکل اعتباری در سیستم ثبت نماید.

اهمیت نرم‌افزار حسابداری روانشناسی

هدف از تاسیس هر کسب‌وکاری از جمله کلینیک روانشناسی، جدا از هدف کلینیک در ارتقاء سلامت و بهداشت روان جامعه و کمک به افراد آسیب دیده، کسب درآمد و سود است. بنابراین یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکار یک کلینیک، بخش حسابداری آن است.

  1. استفاده از نرم‌افزار حسابداری روانشناسی به دلیل این است که نرم‌افزار حسابداری، نقاط ضعف و قوت کسب‌وکار را مشخص می‌کند.

  2. از هر نقطه‌ایی می‌‌توانید به سیستم حسابداری دسترسی داشته باشید.

  3. امور حسابداری با وجود نرم‌افزارها، در هر زمانی قابل پیگیری است.

  4. جمع‌آوری اطلاعات و محاسبات در نرم‌افزار حسابداری روانشناسی، به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

  5. اطلاعاتی که توسط نرم‌افزار ثبت می‌شوند، در زمان پر کردن فرم‌های مالیاتی بسیار کمک کننده هستند. با مرتب کردن و گزارش از سیستم، به راحتی می‌توان فرم‌های مالیاتی را پر کرد.

  6. با سیستم‌های حسابداری روانشناسی، میزان خطاهای انسانی کاهش می‌یابد. بنابراین حسابداری با این سیستم‌ها به سهولت و در مدت زمان کوتاه قابل انجام است.

  7. با درج و ثبت دریافتی‌ها، هزینه‌ها در نرم‌افزار حسابداری روانشناسی، می‌توانید از هر زمانی این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید.

  8. به روزرسانی این اطلاعات با استفاده از نرم‌افزار به سهولت انجام می‌شود.

  9. برنامه‌ریزی هوشمندانه بر اساس گزارش‌های روزانه، ضامن بقا و بهبود کسب‌وکارهاست. سرمایه‌گذاری و نیاز‌های مالی کسب‌وکار با استفاده از نرم‌افزار جامع حسابداری قابل مدیریت است.

 به کمک نرم‌افزارهای حسابداری روانشناسی پر کردن فرم‌های مالیاتی به سهولت انجام می‌شود.

چرا به نرم‌افزار حسابداری برای کلینیک روانشناسی نیاز داریم؟

1-دقت بیشتر در محاسبات و ثبت امور مالی کلینیک، درمانگران، پرسنل و درمانجویان

تمام درآمدها، هزینه‌ها، درصدهای تخفیف، تراکنش‌ها و ... در نرم‌افزار حسابداری ثبت می‌شود. دقت این نرم‌افزار در محاسبه اعداد و ارقام 100درصد بیشتر از روش دستی است. به این ترتیب، اسنادی قابل اعتماد و با درصد خطای کم ارائه می‌دهد.

2- محاسبه و ثبت سریع اطلاعات درمانگران، درمانجویان، پرسنل، هزینه‌ها و درآمدها

در این نرم‌افزار، یکبار اطلاعات درمانگران، درمانجویان و پرسنل را وارد می‌کنید. هزینه‌ها، درآمدها با سرعت بیشتر از روش دستی در سیستم ثبت می‌شوند.

3-کاهش دادن نیروی انسانی و هزینه‌ها

امور مالی و حسابداری، نیاز به نیروی انسانی و هزینه بالایی هستند. نرم‌افزار حسابداری، وظایف چند حسابدار را به تنهایی و به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. ضمن این‌که هزینه نیروی انسانی بابت ساعات کاری اضافه‌تر را به حداقل می‌رساند.

4- نگهداری آسان و مطمئن اسناد

اسناد مالی در این نرم‌افزار با یک کلیک قابل مشاهده هستند. فضای فیزیکی برای نگهداری اسناد نیاز ندارید. مرتبا از اطلاعات نرم‌افزار نسخه کپی گرفته و ذخیره می‌کند. بنابراین جای نگرانی بابت از بین رفتن اسناد مالی نخواهید داشت.

با نرم‌افزار حسابداری کلینیک‌های روانشناسی، نگهداری اسناد آسان و مطمئن است.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری روانشناسی

1-سرعت زیاد

یکی از ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار حسابداری روانشناسی دکترلینک، سرعت بالای آن در ثبت، بارگذاری و ذخیره اسناد، بازدهی و عملکرد بهتر به واحد حسابداری می‌باشد.

2- سادگی رابط کاربری

رابط کاربری نرم‌افزار حسابداری روانشناسی دکترلینک به صورتی است که کاربران با کمترین چالش و پیچیدگی می‌توانند با این سیستم کار کنند. در نتیجه کارایی کارمندان افزایش می‌یابد.

3- امنیت اطلاعات

با نرم‌افزار حسابداری روانشناسی دکترلینک، اطلاعات حسابداری از آسیب‌های فیزیکی در امان هستند. یک نسخه پشتیبان از تمامی داده‌ها در سرور یا فضای ابری ذخیره‌سازی می‌شود.

با نرم‌افزار حسابداری روانشناسی دکترلینک، اطلاعات حسابداری از سرقت یا دستکار مصون است.

4-قابلیت همگام‌سازی

نرم‌افزار حسابداری روانشناسی دکترلینک، با سایر بخش‌های نرم‌افزار مانند پنل مدیریت یا پنل درمانگران کاملا همگام است.

5- انعطاف و مقیاس‌پذیری

این نرم‌افزار می‌توانند با توجه به تغییرات در تعداد مراجعین و با توجه به نیاز کلینیک در ثبت تراکنش‌ها منعطف باشد.

6- امکان ارائه گزارش‌های متنوع

با امکان فیلتر کردن و مشخص کردن نوع گزارشی که از سیستم می‌خواهید می‌توانید از گزارش موردنظر خروجی بگیرید. سرعت تولید اطلاعات پس از ثبت تراکنش‌ها، نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

یکی از دغدغه‌های مدیران کلینیک‌ها محاسبه سهم درمانگران و سهم کلینیک است؟ آیا شما نیز چنین دغدغه‌ای دارید؟

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگرام دکترلینک

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*