آشنایی با نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی

  دکتر لینک | آشنایی با نرم‌افزار  مدیریت مراکز روانشناسی

همه مراکز مشاوره و روان‌شناسی تعدادی مراجعه‌کننده دارد. مراجعه این درمانجویان یک دلیل واحد دارد و آن مشکلی است که باید حل شود. هر مشاور و درمانگری برای ثبت اطلاعات و مشکلات درمانجو روش خاص خود را دارد؛ برخی از آنها حین صحبت با بیمار، اطلاعات و صحبت‌های درمانجو را با استفاده از کاغذ و خودکار ثبت می‌کنند، برخی دیگر این اطلاعات را درون لپ‌تاپ خود ثبت می‌کنند.

ایراد روش‌های گفته شده این است که احتمال دارد حین صحبت با درمانجو، درمانگر ثبت برخی از نکات را فراموش کند، پرونده کاغذی بیمار گم شود، روی پرونده نوشیدنی بریزد و یا اگر این اطلاعات در حافظه لپ تاپ ثبت شده، ممکن است که فایل‌ها از بین برود یا با هک‌شدن لپ‌تاپ اطلاعات درمانجویان فاش شود.

 

علاوه بر مواردی که گفتیم، تصور کنید تعداد مراجعه‌کنندگان مرکز روان‌شناسی زیاد شود، که همین موضوع به معنای افزایش تقاضای خدمات و در نتیجه سخت‌تر شدن کارها و افزایش درصد خطا است. بله این موارد نگران کننده است ولی در عوض یک راه حل خیلی ساده هم برای آنها وجود دارد و آن هم استفاده از نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی است. این روزها شاهد پیشرفت روزافزون چنین نرم‌افزار‌های پرکاربرد برای مدیریت مرکز روان‌شناسی در سراسر جهان هستیم.

یک روش سریع، آسان با ریسک کم برای جمع‌آوری و دخیره پرونده خصوصی درمانجویان استفاده از نرم‌افزاری است که تمام اطلاعات را در امنیت و به دور از لیوان‌های نوشیدنی نگه می‌دارد. با داشتن سطوح دسترسی مختلف، اطلاعات محرمانه درمانجویان فقط در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که اجازه دسترسی به پروفایل درمانجویان را دارند. در این نرم‌افزار به‌راحتی می‌توان اطلاعات را ذخیره و بازیابی کرد.

نرم‌افزار مدیریت مراکز روان‌شناسی دکتر لینک یکی از پیشرفته‌ترین و اولین سیستم‌های الکترونیکی مدیریت مرکز است. در این مطلب نگاهی به محیط این نرم‌افزار انداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

محیط کاربری ساده نرم افزار مدیریت مراکز روان‌شناسی

یکی از ویژگی های منحصربه‌فرد نرم افزار مدیریت مرکز روانشناسی کاربری آسان و طراحی ساده نرم‌افزار مطب است؛ به طوری که هم پزشک و پرسنل مرکز روان‌شناسی و هم درمانجویان به‌سادگی می توانند با محیط نرم‌افزار مطب ارتباط برقرار و از آن استفاده کند.

طراحی محیط نرم‌افزار مطب با استفاده از نظرات و بازخورد روان‌شناسان طی چندین سال صورت گرفته است. بنابراین نتیجه به‌دست‌آمده کاملاً ساده و کاربردی و منطبق با نیازهای کلینیک‌ها و مطب‌های روان‌شناسی است.

پذیرش مراجعه‌کننده

نرم افزار مدیریت مرکز روان شناسی از بخش‌های متعددی برخوردار است. یکی از این بخش‌ها تکمیل اطلاعات دموگرافیک، شرح حال مراجعه‌کننده در هنگام پذیرش است.

نوبت دهی مثل آب خوردن

یکی از نیازهای جدی درمانجویان دریافت نوبت است؛ به‌خصوص در شهرهای بزرگ. تصور طی‌کردن مسافتی طولانی، پیدا کردن جای پارک و ماندن در ترافیک همگی استرس‌های زیادی برای درمانجو یا خانواده او به همراه خواهند داشت.

 

اگر مراجعان به‌صورت تلفنی بخواهند نوبت بگیرند، ممکن است مدت‌ها پشت خط تلفن در انتظار بمانند. بنابراین نرم‌افزار مدیریت مرکز روان‌شناسی کار را خیلی راحت کرده است. درمانجو به‌راحتی و از راه دور می‌تواند نوبت خود را در روزها و ساعات خالی رزرو کند و از طرف دیگر احتمال تداخل نوبت هنگام ثبت نوبت توسط منشی مرکز روان‌شناسی به صفر می‌رسد، چراکه در نرم افزار مدیریت مرکز روان‌شناسی به تفکیک نوبت‌های رزرو شده، نوبت‌های خالی، نوبت‌های لغو شده، نوبت‌های مربوط به آینده را نمایش می‌دهد.

تقویم

بی‌شک پزشک دغدغه‌های بسیاری در ذهن خود دارد و برای مدیریت برنامه‌هایش به ابزارهای کمکی برای نظم‌دهی نیاز خواهد داشت. یکی از این راه‌حل‌ها استفاده از سررسید و تقویم است.

اگر از روش های سنتی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی  و ابزارهای تقویم آن برای مدیریت زمان خود استفاده کنید تا به‌راحتی بتوانید برنامه‌ریزی کنید. یکی از امکاناتی خوبی که در این نرم افزار تعبیه شده‌است، تعریف شیفت کاری درمانگران، تنظیم زمان نوبت‌دهی برای درمانگران، تعریف مرخصی پزشک، زمان نوبت‌دهی ها و حتی تعطیلات است. بنابراین با این سیستم به‌راحتی می‌توانید کارهای خود را مدیریت کنید.

بخش فیلم و کارگاه

یکی از امکانات جانبی نرم‌افزار مدیریت مراکز روان‌شناسی، امکان تعریف کارگاه‌های آموزشی و ثبت مراجعان برای این کارگاه‌هاست. همچنین از قسمت فیلم در این نرم‌افزار می‌توان فیلم‌های آموزشی را به همراه مشخصاتی مانند نام مدرس، عنوان فیلم، هزینه فیلم ثبت کرد. مراجعان هم در پروفایل خود می‌توانند در این کار‌گاه‌ها ثبت‌نام و فیلم‌ها را تماشا کنند.

 

تعریف کاربران نرم افزار

در بخش کاربران برای تعریف کاربران جدید نرم‌افزار مدیریت مراکز روان‌شناسی، می‌توان اقدام به تعریف درمانگر، کارمند یا مشاغل جدید در مرکز روان شناسی کرد. همچنین اطلاعات وارد شده برای هر یک از موارد را به‌راحتی می‌توان ویرایش کرد.

سایر بخش‌ها


داشبورد نرم‌افزار مدیریت مراکز روان‌شناسی شامل بخش‌های زیر است:

مراجعان: برای دسترسی به لیست مراجعان و دریافت گزارش؛
بخش مالی:
برای ورود صورت‌های مالی و اخذ گزارش از این صورت‌ها؛
 نظرسنجی؛
 باشگاه مشتریان.

تمام این بخش‌ها، نرم‌افزار مدیریت مراکز روان‌شناسی را به یک نرم‌افزار همه‌جانبه تبدیل کرده است.

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و توانسته باشد به شما در پیشبرد اهدافتان کمک کرده باشد. اگر نظر و پیشنهادی در رابطه با ارتقای این نرم‌افزار دارید در صفحه اینستاگرام دکتر لینک با ما به اشتراک بگذارید:

صفحه اینستاگرام

اگر برای مدیریت مرکز روانشناسی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می‌توانید با همکاران و مشاوران ما تماس بگیرید.

09120044824

 

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*