سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک

  دکتر لینک | سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک

با گذشت زمان به مرور می‌بینیم که روش مشاوره تلفنی، در بین مردم جایگاه ویژه‌ای را پیدا کرده است، و این جایگاه به واسطه پلتفرم‌های مشاوره تلفنی از جمله پلتفرم مشاوره تلفنی دکترلینک، روزبه‌روز ثبات بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به همین جهت در این مقاله به بررسی مزایایی که سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی برای کلینیک‌ها و مراکز روانشناسی، از جمله، جذب درمانجوی جدید، افزایش درآمد و صرفه‌جویی در زمان به وجود آورده است، می‌پردازیم. تا تمام کلینیک‌ها و مراکز روانشناسی با استفاده از این پلتفرم بتوانند به ارائه خدمات روانشناسی، به مراجعین خود به صورت تلفنی بپردازند.

این مقاله را به چه افرادی توصیه می‌کنیم؟

این مقاله برای مدیران کلینیک‌ها و مراکز روانشناسی مفید است که به دنبال سیستم یا پلتفرمی هستند تا در زمینه مشاوره تلفنی به موفقیت‌های بیشتر دست‌ پیدا کنند. یا بهتر است بگوئیم به دنبال روشی هستند که بتوانند خدمات مشاوره و روانشناسی را در مواقع ضروری و حساس به افرادی که نیاز به دریافت مشاوره فوری دارند، ارائه کنند.

مشاوره تلفنی چیست؟

مشاوره تلفنی یکی از شیوه‌های ارتباطی است که در بین کسب‌وکارهای مختلف در سرتاسر جهان چه به لحاظ کیفی و چه از نظر کمی، به سرعت در حال گسترش است. در کشور ما نیز به دلیل وسعت جغرافیایی و وجود پاره‌ای از اعتقادات سنتی و مذهبی، استفاده از مشاوره تلفنی به خصوص در حوزه روانشناسی بسیار شایع و متداول شده است.

مشاوره تلفنی روانشناسی چیست؟

مشاوره تلفنی روانشناسی، روشی است که مشاوران با تجربه و متخصص اقدام به برقراری ارتباط تلفنی با درمانجویان به منظور بررسی مشکلات، مسائل و بحران‌های پیش آمده فردی، خانوادگی و غیره می‌نمایند.

سیستم مشاوره تلفنی به معنی ایجاد یک ارتباط تلفنی با رعایت اصول مشاوره‌ای بین درمانگر و درمانجو است.

 مشاوره تلفنی روانشناسی به معنی ایجاد یک رابطه قراردادی و مداوم تلفنی با رعایت اصول مشاوره‌ای بین یک مشاور متخصص و مجرب و یک درمانجو است. هدف از مشاوره تلفنی، برطرف نمودن نیازها و مشکلات درمانجویان و تثبیت یا بهبود سلامت روانی آنان است.  البته بیشتر تماس گیرندگان، احساس آشفتگی و اندوه زیادی دارند و درباره احساسات خود دچار سردرگمی هستند. مشاوره فرآیندی است که به تماس گیرندگان کمک می‌کند تا مسائل خود را روشن کنند و توانایی کنترل مسائل آتی را به دست آورند.

البته باید خاطر نشان کنیم با توجه به تنوع تماس گیرندگان و تنوع مشکلات آنان، ضروری است که برای ارائه مشاوره تکمیلی و مناسب، ایشان به مراکز مشاوره حضوری ارجاع داده شوند. بنابراین ارجاع تماس‌گیرندگان به مراکز مشاوره روانشناسی، یکی از اقدامات تکمیلی مشاوران تلفنی است.


سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک، یک سیستم جذاب و ایده‌آل هم برای درمانگران و هم درمانجویان است.


مزایای استفاده از سیستم مشاوره تلفنی در مراکز و کلینیک‌های روانشناسی

با استفاده از پلتفرم مشاوره تلفنی، لازم نیست به عنوان یک درمانگر حتما راس ساعت مشخصی، در کلینیک حضور داشته باشید، زیرا می‌توانید زمانی که در منزل یا در حین رفت‌وآمد به کلینیک هستید، به سیستم تماس تلفنی کلینیک متصل شده و خدمات مشاوره به درمانجویان ارائه دهید.

  • پلتفرم مشاوره تلفنی روانشناسی، برای افرادی که تمایل به مراجعه حضوری ندارند، یک سیستم جذاب و ایده‌آل است.
  • با سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی، جهت هماهنگی درمانجویان، نیاز به منشی یا نیروی انسانی بیشتر وجود ندارد.

سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی چه تاثیر مثبتی در کسب‌وکار مشاوران و کلینیک‌های روانشناسی دارد؟

سیستم مشاوره تلفنی به یک مشاور روانشناسی کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کند و از این طریق بتواند برای جلسات مشاوره، نظم بیشتری را حاکم نماید. این کار باعث می‌شود، از طریق حفظ نظم ذهنی، مدیریت استرس و.... مراجعین، بتواند با ارائه و یافتن مسیر و راه حل صحیح، به آن‌ها در مواجهه با مشکلات آنی کمک کند، تا مراجعین از احساسات و مشکلات روحی و روانی خود آزاد شوند، بدون این‌که نیاز به مراجعه حضوری برای مشاوره روانشناسی داشته باشند.

مبلغ جلسات مشاوره تلفنی، نسبت به جلسات مشاوره حضوری هزینه کمتری برای افراد دارد، به همین دلیل تقاضای بیشتری برای این نوع جلسات می‌تواند قدم مثبتی برای موفقیت مشاوران و کلینیک‌های روانشناسی در توسعه کسب‌وکار و جذب درمانجو و نیز درمانجویان در جهت رفع مشکلات روحی و روانی‌شان است.

سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی به درمانگر کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کند.

 مشاوره تلفنی روانشناسی راهکاری برای مشاوره روانشناسی مستمر

بخشی از افراد هنوز نسبت به مراجعه حضوری به کلینیک‌های روانشناسی، جهت حل مشکلات و بحران‌های شخصی و خانوادگی، مقاومت می‌کنند. اگر شما یک درمانگر یا مدیر یک کلینیک روانشناسی هستید، باید بدانید با ارائه سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی می‌توانید به بخش بالقوه‌ای از متقاضیان خدمات مشاوره روانشناسی دسترسی پیدا کنید و طبعا درمانجویان جدیدی را جذب خواهید نمود.
با سیستم مشاوره تلفنی مقاومت افراد برای دریافت خدمات بهداشت روان شکسته می‌شود، و آن‌ها بر خلاف درمان سنتی، از طریق مشاوره تلفنی قادر هستند تا از طریق اینترنت با درمانگر خود در هرنقطه صحبت کنند.

چرا درمانگران سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی را انتخاب می‌کنند؟

درمانگرانی که از سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی استفاده می‌کنند، می‌توانند خدمات خود را از طریق تماس تلفنی به دورترین درمانجویان نیز ارائه نمایند. چرا که برخی از مردم هنوز ترجیح می‌دهند از مزایای سلامت از راه دور هنگامی که در خانه یا مسافرت هستند، برخوردار شوند. سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی هم می‌تواند به عنوان یک درمان مستقل یا همراه با روش درمان حضوری مورد استفاده قرار گیرد. یعنی درمانگر خدمات مشاوره روانشناسی را هم در کلینیک ارائه  دهد، هم زمانی که فرد دسترسی به درمان حضوری ندارد، خدمات مشاوره را از راه دور به وی ارائه کند.

سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک چیست؟

سیستم مشاوره تلفنی دکترلینک، یک سیستم تماس است که به جای تلفن آنالوگ و سیم‌ها مسی یا فیبرنوری، از طریق اینترنت برای برقراری ارتباط بین درمانگر و درمانجو استفاده می‌کند. این سیستم به طور کامل از طریق اینترنت ارائه می‌شود.

سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک، یک سیستم تلفن و مبتنی بر رایانش ابری است

سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک، یک سیستم تلفن و مبتنی بر رایانش ابری است. در این روش، دکترلینک، سیستم‌هایی را در اختیار کلینیک‌های روانشناسی قرار می‌دهد که در آن همه تجهیزات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نیز اتصال‌های شبکه مورد نیاز در مکانی بیرون از کلینیک قرار دارند. بنابراین استفاده از این سیستم باعث کاهش هزینه‌های مربوط به مصرف برق، فضای موردنیاز و هزینه مربوط به تعمیر و نگهداری می‌شود. علاوه بر این کلینیک‌های روانشناسی می‌توانند از تلفن‌های ثابت با سخت‌افزار خاص، تلفن‌های همراه، کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به این سیستم متصل شوند.


سیستم مشاوره تلفنی دکترلینک، سیستمی امن برای ارتباط درمانگر و درمانجو


سیستم مشاوره تلفنی دکترلینک چگونه کار می‌کند؟

این پلتفرم تماس تلفنی از فناوری VoIP‌   استفاده می‌کند که به معنای انتقال صدا از طریق پروتکل اینترنت است. این سیستم مانند تلفن‌های ثابت صدای شما را منتقل می‌کند، اما یک تفاوت اساسی در روش کار دارد. در تلفن‌های ابری، صدا به بسته‌های داده تبدیل شده و در بستر اینترنت ارسال و دریافت می‌شود. این سیستم تلفنی برای هر شخص و دستگاهی که به اینترنت متصل باشد، به راحتی در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی دکترلینک

این سیستم تلفنی مبتنی بر ابر، دارای ویژگی‌ها و خدمات بسیاری در مقایسه با تلفن‌های آنالوگ است. مهم‌ترین ویژگی‌های این سیستم مواردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • اتصال فوری تماس در سیستم مشاوره تلفنی دکترلینک

در این سیستم درمانجو، نوبت مشاوره تلفنی خود را از قبل رزرو می‌کند. به محض فرا رسیدن نوبت سیستم به طور خودکار تماس تلفنی بین درمانگر و درمانجو را برقرار می‌کند.

  • استفاده از سرشماره کلینیک

یکی از دغدغه‌های درمانگران، این است که شماره تماس شخصی آن‌ها در اختیار درمانجویان قرار نگیرد. در پلتفرم مشاوره تلفنی دکترلینک، به این دغدغه پایان داده‌ شده است. دراین روش جهت برقراری ارتباط از سرشماره کلینیک استفاده می‌شود.

کلام پایانی

در کنار روش‌های حضوری مشاوره روانشناسی، از سیستم مشاوره تلفنی روانشناسی غافل نشوید. این سیستم به شما کمک می‌کند به بخش بالقوه‌ای از درمانجویان که در مقابل خدمات  مشاوره و روانشناسی حضوری، مقاومت می‌کنند دست پیدا کنید.


آیا شما مایل به راه‌‌اندازی سیستم مشاوره تلفنی برای کلینیک روانشناسی خود هستید؟ ما در دکترلینک صفر تا صد این سیستم را برای شما مهیا می‌کنیم.
برای اطلاعات بیشتر با شماره  های
 ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

 

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*