تکنولوژی سبز دکتر لینک

  دکتر لینک | تکنولوژی سبز دکتر لینک

\r\n\r\n

ما از اول شروع پروژه دکتر لینک سیاست Green رو در راس قرار دادیم.

\r\n\r\n

در مورد این موضوع بیشتر مطالعه کنید

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n
\r\n

 

\r\n\r\n

صادقانه بگیم: تا امروز فقط 100 برگ A4 برای تحلیل پروژه مصرف کردیم

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n
\r\n

   

\r\n\r\n

دفتر بی کاغذ | Paperless Office

\r\n\r\n

پیش به سوی خدمات بدون کاغذ با مدیریت صحیح در تکنولوژی های روز IT ، سیر به سمت فضای اداری بدون کاغذ اولین قدم در تغییر و پیشرفت ما محسوب می شود. خیلی هزینه بر بود بله! ولی ارزش اینو داشت که بتونیم یک حرکت نو در جامعه داشته باشیم و مشتری هامونو به این سمت هدایت کنیم. خرید یک سرور قوی برای پردازش درخواست های کاری ما و همچنین یک زیر ساخت امن برای حفاظت از اطلاعات و اسناد محرمانه پروژه دکتر لینک و همچنین دسترسی ها و احراز های هویتی بسیار هوشمند برای طبقه بندی دپارتمان های مختلف پروژه.

\r\n\r\n

همه افراد پروژه در خانه هایشان بدون خروج از محل زندگی پروژه رو با مدیریت بسیار کارآمد توسط تیم مدیریت دکتر لینک پیش می برند.

\r\n\r\n

در ایران که ساعت کاری از 8 صبح آعاز می شود تا 20 فعالیت روی توسعه پروژه انجام می شود و برای اینکه بتونیم توسعه پروژه رو در شب و تا صبح متوقف نکنیم اعضای ایرانی خارج از کشور از ساعت 21 به وقت ایران الی 8 صبح به وقت ایران فعالیت را ادامه می دهند.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

بله! دکتر لینک 24 ساعته در حال توسعه می باشد.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

ما با اینکار به نوبه خودمان چندین حرکت بزرگ انجام دادیم:

\r\n\r\n

ما توانستیم که هزینه های رفت و آمد کارمندان را به زیر 5% برسانیم یعنی آلودگی محیط زیست برای استفاده از خودرو و وسایل حمل و نقل ایجاد نکردیم.

\r\n\r\n

ما توانستیم هزینه های کابل کشی و تخریب زیست محیطی رو به کمترین میزان برسانیم یعنی یک دفتر بزرگ که نیاز به سرویس دهی به 20 نفر (اعم از لوله کشی، کابل کشی، سیستم گرمایشی، سرمایشی و...) ندارد.

\r\n\r\n

ما توانستیم برای بخش های مختلف سیستم اعم از ازتباط های تلفنی از بستر های هوشمند و مطابق با محیط زیست VoIP استفاده و برای تامین برق آن از پنل های خورشیدی استفاده کنیم.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

در این سیاست برای پزشک ها و مطب های کلینیک چه کردیم؟

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

یک مطب پزشک می تواند از کاغذ استفاده نکند.

\r\n\r\n

بیماران و مراجعین لازم نیست در ساعت های شلوغی برای دریافت نوبت به مطب و کلینیک بروند. چون توسط موبایل و از طریق وب نوبت می گیرند.

\r\n\r\n

بیماران و مراجعین برای چکاپ ها یا نشان دادن جواب آزمایش لازم نیست به مطب و کلینیک بروند. چون از طریق ویدیو کنفرانس و تصویری زنده با پزشک معالج خود ارتباط برقرار می کنند.

\r\n\r\n

پزشکان دیگر لازم نیست پرونده پزشکی بیماران را با حجم زیادی از کاغد نگاه داری کنند همه آنها در سیستم ذخیره ساز دکتر لینک کاملا حفاظت شده نگاه داری می شود، و به راحتی جستوجو می شوند.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

با همه این تفاسیر از حساسیت ما روی تکنولوژی های سبز و محافظت از محیط زیست اگر نیاز به ارتباط با ما دارید می توانید از طریق زیر با ما در تماس باشید:

\r\n\r\n

تلفن خودتون رو بردارید ، از بیرون از کشور ایران هستید:

\r\n\r\n

7096 236 913 098

\r\n\r\n

و اگر داخل ایران هستید:

\r\n\r\n

7096 236 0913

\r\n\r\n

شماره گیری کنید.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

درصورتی که تمایل به مکاتبه با ما هستید به ما ایمیل ارسال کنید:

\r\n\r\n

info [at] epost [dot] drlink [dot] technology

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

برای ارتباط تصویری با ما از طریق نرم افزار محبوب اسکایپ - Skype به آدرس زیر درخواست ارسال فرمایید تا وقت ملاقات برای شما تنظیم گردد.

\r\n\r\n

Drlink.Technology

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

ولی ما دقیقا کجا هستیم؟

\r\n\r\n

ما در شهرهای تهران و اصفهان در حال فعالیت هستیم و بقیه شهر ها هم در حال اضافه شدن هستن آیا مایل هستید در شهر شما هم حضور داشته باشیم؟ اینجا کلیک کنید

\r\n\r\n

دفتر تهران: خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری

\r\n\r\n

دفتر اصفهان: زرین شهر خیابان دکتر بهشتی

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*