دکتر لینک به روز شد، سخنی از مدیر

  دکتر لینک | دکتر لینک به روز شد، سخنی از مدیر

امروز یه روز تاریخی برای دکتر لینک است. روزی که پس از نزدیک به 7 سال تفکر می تونه تحولی عظیم توی ساختار پزشکی کشور ایجاد کنه. من سعید هستم بنیانگذار این محصول، میخوام خیلی کوتاه گذشت این 7 سال رو براتون بنویسم. 
دکتر لینک از یک نیاز شروع شد، نیازی برای ساده تر کردن فرایند درمان بیماران که با نوآوری به دنبال ارائه راهکار برای آن بودیم. همواره نوآوری جلوتر از قوانین است اما شکوفایی آن به ثابت قدم بودن و صبوری ما بستگی زیادی دارد.

سال 2012 که فهمیدم من میتونم بزرگترین قدم زندگیم رو بردارم، مهم نبود چقدر طول میکشه! شاید اینقدر عاشق بودم که نمیدونستم چی در انتظارمه فقط با اطمینان می دونستم باید اینکارو انجام بدم. به دوتا از دوستان خوبم که رشته پزشکی میخوندن که الان برای خودشون پزشکای خیلی خوب و محترمی هستن (هرجایی هستن براشون آرزوی خوشبختی و سعادت دارم) خواستم از بین لیست اسامی بهترین را انتخاب کنند که اسم مقدس "دکتر لینک" انتخاب شد.
ادامه دادیم ولی با حضور رقبای زیاد با سختی های زیادی روبرو شدیم.
سال 2013 پروژه کلا شکست خورد
سال 2014 پروژه مجدد شکست خورد
سال 2015 باز شروع کردیم این دفعه با قدرت بیشتر و انگیزه قوی تر 
سال 2016 خیلی در سطح حرفه ای ادامه دادیم
سال 2017 به خاطر ضررهای متعدد افت شدید نقدینگی داشتیم
سال 2018 بازی عوض شد

امروز با گذشت 7 سال تکنولوژی دکتر لینک با زیرساخت حرفه ای که داره اعلام میکنه که فرایندهای مدیریتی و درمانی برای  مطب تا بیمارستان به صورت 24/7 در عالی ترین کلاس کاری بدون نقص ارائه می شود. 

ما یک شعار خیلی خاص داریم که همیشه سرلوحه همه فعالیت های کاری مان قرار میدیم "باهم بودن، قدرت است" این شعار حاصل 7 سال تجربه در آی تی پزشکی می باشد که تکنولوژی هوشمند دکتر لینک را تبدیل به یکی از قطب های قوی در این رشته کرده است.
امروز افتخار دارم که اعلام کنم تکنولوژی هوشمند دکتر لینک در حال آماده سازی بستر خدماتی خود برای سرویس دهی به کشور های حوزه خلیج فارس می باشد که با برنامه ریزی و تحقیقات گسترده ای که واحد R&D کرده تا سال 2020 به این بازار ها ورود خواهیم کرد.

از نقات قوت این محصول تیم دلسوز و متخصص هست که شبانه روز تمام تمرکزشان توسعه و درخشش این محصول در جامعه جهانی می باشد. برای همه ما ورود به بازار های جهانی تعریف شده است.
پس ادامه میدیم و همه مراحل را با همه سختی هایی که پیش رو داریم رد میکنیم تا بتونیم در هر مرحله ی این کار حال خوب و لبخند برای خودمون مهیا کنیم. چون اطمینان داریم هرچقدر حرفه ای عمل کنیم جامعه پزشکی حرفه ای تری خواهیم داشت و هرچقدر جامعه پزشکی حرفه ای داشته باشیم مسیر درمانی بیماران سریع تر و با کیفیت بیشتر طی می شود.

خیلی ویژه:

از همه پزشک هایی که از تکنولوژی دکتر لینک استفاده میکنند سپاسگزارم و باید اعلام کنم هیچ چیزی مهم تر و با ارزشتر از شما برای ما نیست و همه تلاش من و تیمم در راستای رفاه کاری شماست که بتوانید سریع تر و ساده تر به مراجعینتون سرویس بدید.

پیروز و سربلند باشید
سعید بیگی ریزی بنیانگذار تکنولوژی دکتر لینک

مقالات مرتبط:

پرونده الکترونیک سلامت بیمار دکتر لینک و کاربرد های آن

چرا باید به سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک اعتماد کنیم؟

چرا سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک؟ ( قسمت اول)

چرا سیستم مدیریت مراکز درمانی دکتر لینک؟ ( قسمت دوم)

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*