خطر در کمین داده‌های بخش بهداشت و سلامت

  دکتر لینک | خطر در کمین داده‌های بخش بهداشت و سلامت

امروزه مصرف‌کنندگان برای حفظ امنیت داده‌های دیجیتالی خود، اعتماد زیادی به سازمان‌های بهداشت و سلامت می کنند و این شرکت‌ها نباید این اعتماد را دست‌کم بگیرند.

\r\n\r\n

بر اساس یک گزارش جدید از شرکت  84%،Accenture از مصرف‌کنندگان به پزشکان و ارائه‌دهندگان بهداشت، درباره امنیت داده های خود اعتماد دارند، .و 30% دیگر ابراز اعتماد خود را به آنان اظهار کردند.

\r\n\r\n

همچنین آنها در مورد امنیت داده های خود80%  به لابراتوارهایی تست‌های پزشکی اعتماد دارند که  این رقم در مورد بیمارستان‌ها 79% و داروخانه‌ها 77% بود است.

\r\n\r\n

متاسفانه طی این گزارش، 13% از شرکت‌کنندگان، تجربه نقض به داده‌های بهداشت و سلامت را داشتند. و بیش از ۵۶% از مصرف کنندگان قربانی سرقت شناسه پزشکی شده اند.

\r\n\r\n

به علاوه این مطالعه نشان داده است،. 94% از شرکت‌کنندگان برای محافظت از داده‌های خود اقداماتی کرده بودند. طی بررسی های انجام شده،. ۲۲ % از آنها اسم رمز خود را تعویض نموده. و همچنین ۲۲% برای "خدمات حفاظت از شناسه"  (identity protection service )  ثبت‌نام کرده اند. ۱۹ % از آنها نیز نرم‌افزار امنیتی در کامپیوترها و سیستم‌های خود نصب کرده و ۱۳% دیگر مرکز ارائه‌دهنده‌ی بهداشت و سلامت خود را تغییر دادند. به علاوه ۲۷ % از مصرف کنندگان، درخواست مشاوره قانونی داشتند. و ۱۸% از آنها به پلیس مراجعه کرده بودند.

\r\n\r\n

شرکت Accenture عنوان می کند،. شرکت‌ها نباید تعلل داشته باشند و اینک زمان اقدامات لازم برای ارائه‌دهندگان خدمات بهداشت. و سلامت و سازمان‌های برنامه‌ریزی بهداشت و سلامت و دیگر سازمان‌ها است. این سازمان‌ها باید توانایی‌های امنیت سایبری خود را افزایش داده،. مواضع دفاعی خود را بهبود بخشیده و در مقابل نقض‌ها مدیریتی بهتر عمل کرده. و انعطاف بیشتر داشته باشد.

\r\n\r\n

متاسفانه شواهد نشان می‌دهد. که یک نقض می‌تواند مضرات زیادی در پی داشته باشد. در واقع 68% از شرکت‌کنندگان عنوان کرده اند،. ارائه‌دهنده آنان با نقض‌ها به‌صورت صحیح برخورد کرده و 35% از آنها، اعتماد خود را در توانایی ارائه‌دهنده. (در داشتن داده‌های امن) ازدست‌داده بودند. این امر در انگلستان صرفاً محدود به ارائه‌دهندگان خدمات بهداشت و سلامت نیست. و در گزارشی دیگر از این سازمان در اوایل ۲۰۱۶ نشان داده شده است،. ۲۶ %از آمریکایی‌ها به نقض داده‌های بهداشت و سلامت دچار شده و ۸۸ % از مصرف‌کنندگان. در آن کشور سطوح بالایی از اعتماد را بیان کردند.

\r\n\r\n

سخنگوی این شرکت عنوان کرده، سازمان‌های بهداشت و سلامت باید. در نگهداری اطلاعات شخصی کاربران هوشیار باشند. همچنین آنها ضرورت ایجاد زیر ساختار اعتماد دیجیتالی. برای مراجعه‌کنندگان را بیان می کنند،. تا سازمان ها بتوانند بر نقض‌های موجود غلبه کنند.

\r\n\r\n

با افتخار اعلام می کنیم تکنولوژی دکتر لینک با زیر ساخت بسیار پیچیده و. امنیتی و همراهی چندین تیم امنیت سایبری آمادگی مقابله با هرگونه حملات سایبری را دارد. و با اطمینان به مراکز بهداشت و درمان اعلام می کنیم. که با تکیه بر ساختار دکتر لینک امنیت اطلاعات و هویت بیماران هر مرکز بهداشت. و درمان تضمین شده می باشد.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

تکنولوژی دکتر لینک تنها سامانه دارای چک لیست امنیتی HHS در خاورمیانه و آسیا

\r\n\r\n

در مورد HHS بیشتر بخوانید

\r\n\r\n

مقالات مرتبط:

\r\n\r\n

ضرورت افزایش امنیت سایبری مراکز بهداشت و درمان

\r\n\r\n

حریم خصوصی و خط مشی رازداری

\r\n\r\n

آیا زمانش رسیده که به نرم افزار مدیریت مطب فکر کنم؟

\r\n\r\n

شرایط استفاده از سرویس‌های ما

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*