مراکز پاراکلینیک (دارو خانه ها ، آزمایشگاه ها، باشگاه های ورزشی و ...)

  دکتر لینک | مراکز پاراکلینیک (دارو خانه ها ، آزمایشگاه ها، باشگاه های ورزشی و ...)

\r\n

خلی از مراکز درمانی دغدغه هایی مثل کنترل تعداد مراحعین بیمار، اتلاف وقت و بهم ریختگی نظم کلینیک . از این قبیل مشکلات را دارند که دکترلینک با راه‌اندازی تکنولوژی مدیریتی خود این قبیل مشکلات را رفع کرده و با هدف بهبود روند کار مراکز پاراکلینیک همراه کراکز شما خواهد یود.

کنترل تعدد مراجعات بیماران به مراکز پاراکلینیک و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی یکی از مواردی است که در تکنولوژی دکتر لینک به آن پرداخته شده است. در دکتر لینک، پس از نمونه گیری از بیمار در مراکز پاراکلینیک، دیگر نیازی به مراجعه مجدد جهت دریافت نتیجه و ارائه آن به پزشک مربوطه نیست. نتیجه به صورت خودکار در پرونده بیمار ثبت شده، و از آن پس، پزشک با مراجعه به پرونده الکترونیک بیمار می تواند به جدید ترین نتایج آزمایشات بیمار دسترسی داشته باشد.

\r\n

\r\n\r\n

این سیستم چه سودی برای آزمایشگاه ها دارد؟

\r\n\r\n

آزمایشگاه‌ها، عمده هزینه‌هایی که دارند برای مراحل پرینت و اطلاع رسانی های نتایج آزمایشگاهی می باشد که راهکار های دکتر لینک با استفاده از مسیریابی دقیق و تکنولوژیCRM ، ارتباط بیماران را با آزمایشگاه ها برقرار میکنند. و بیماران را تبدیل به مشتریان وفادار آن آزمایشگاه میکند. همچنین سیستم هوشمند "سَم" در این بخش به کمک آزمایشگاه‌ها می‌آیند و میتوانند از جدیدترین خدمات آزمایشگاه افراد را مطلع سازد.

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*