مزایای ارسال پیامک برای یادآوری قرار ملاقات ها

  دکتر لینک | مزایای ارسال پیامک برای یادآوری قرار ملاقات ها

یادآوری قرار ملاقات ها برای تجارت شما و کاهش تعداد کنسلی ها و بدقولی ها بسیار امر حیاتی محسوب می شود. آمار نشان داده است که 62% از تمام سروقت نرسیدن و نیامدن به وقت ملاقات ها بنا به این دلیل است که بیماران شما فراموش کرده اند. با ارسال پیامک هایی برای یادآوری به بیماران درباره ی رزرو های خود می توانید با سرعت چشمگیری از تعداد کنسلی ها کم کنید.

کسب و کارهایی که بر مبنای قرار ملاقات فعالیت می کنند اغلب بین 5 تا 10 درصد از زمان خود را بخاطر کنسلی ها و نیامدن مشتریان از دست می دهند. سازمان های خدمات درمانی ملی به صورت سالانه 700 میلیون یورو بخاطر قرار ملاقات های از دست رفته ضرر می کند. بیمارانی که در زمان قرار ملاقات خود حاضر نمی شوند به یک مشکل اساسی تبدیل شده اند که تاثیر خود را بر مراکز درمانی بزرگ و کوچک گذاشته اند. این بدان معناست که برای آن دسته از کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند یک مسئله ی با اهمیت است.

برقراری تماس های تلفنی یک روش قدیمی برای یادآوری به بیماران درباره ی قرار ملاقات هایشان است، اما این کار بسیار زمان بر و پر هزینه است. ارسال پیامک سریع، کارامد و کم هزینه است. واقعیت این است که سرویس های پیامکی خدماتی بسیار کارآمد و کم هزینه را برای کسب و کارهایی که در این صنعت فعالیت می کنند ارائه می کند و با میزان احتمال خوانده شدن 98% این مسئله را تضمین می کند که پیام شما حتماً به دست مشتریان و مخاطبان شما خواهد رسید.

ارسال پیامک به روش ترجیح داده شده به منظور فرستادن یادآور برای  وقت ملاقات ها تبدیل شده است. یک تحقیق انجام شده توسط مجله ی ژورنال اینترنتی خدمات درمانی به این نتیجه دست پیدا کردند که با استفاده از ارسال پیامک های یادآوری از میزان قرار ملاقات های از دست رفته، 38% کاهش اتفاق افتاده است.

مزایای استفاده

  • برنامه ریزی برای قرار ملاقات ها به شکلی ساده و راحت
  • محیا کردن این فرصت برای بیمارانی که قرار ملاقات خود را فراموش کرده اند یا به هر دلیلی قادر به حاضر شدن در آن ساعت و روز نیستند، تا زمان ان را جابجا کنند.
  • مشخصات دقیق قرار ملاقات در تلفن بیماران شما می ماند و مورد استفاده ی آن ها قرار می گیرد.
  • با ارسال پیامک های یادآور شما نه تنها برای خود بلکه برای بیماران نیز این فرصت را فراهم می کنید تا هردو در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • یک پیامک کوتاه می توان به سرعت و به سادگی قرار ملاقات پیش رو را یادآوری کند.
  • استفاده از این سرویس راهی بسیار مفید تر، مقرون به صرفه تر است تا اینکه از یک کارمند یا یکی از کارکنان خود بخواهید این کارها را انجام بدهد درحالیکه از توانایی های او می توان استفاده های خیلی بهتری برد.

یافتن راهکارهایی برای کاهش تعداد کنسلی ها در قرار ملاقات های تعیین شده برای بسیاری از پزشکان کلید موفقیت است. سودهای از دست رفته و ضررهای وارد شده بخاطر حاضر نشدن بیماران در زمان مقرر شده می توانند بسیار چشمگیر باشند. تکنولوژی دکتر لینک امکان ارسال پیامک های زماندار و یادآوری را برای کاربران فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت های دکتر لینک با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط :

کاربرد سیستم پیام رسان دکتر لینک برای مراکز پزشکی

روش های کاهش وقت های کنسل شده در مطب

تبلیغات آفلاین در مطب: طراحی کاتالوگ

آیا سال 97 زمان توسعه کسب و کار پزشکی شما است؟

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*