مزایای سیستم نوبت دهی آنلاین تکنولوژی دکتر لینک

  دکتر لینک | مزایای سیستم نوبت دهی آنلاین تکنولوژی دکتر لینک

امروزه از مراکز پزشکی و درمانی و بیمارستان ها تا سالن های آرایشگاهی و باشگاه های ورزشی و بانک ها .. همه و همه به سمت نوبت دهی آنلاین پیش می روند. با توجه به اینکه در عصر حاضر بیشتر وقت مردم، با گوشی ها هوشمند همراه، تبلت و کامپیوتر سپری میشود، تعجب آور نخواهد بود که مردم از رزرو نوبت بصورت اینترنتی و آنلاین راضی خواهند بود.

مردم راحتی را دوست دارند و تمایل دارند همه چیز را ۲۴ ساعته در دسترس خود داشته باشند.

مزایای نوبت دهی انلاین:

  • دسترسی راحت

هنگامی که بیماران به وب سایت شما مراجعه می کنند تا درباره خدمات شما اطلاعات کسب کند، به آنها نوبت دهی آنلاین را پیشنهاد دهید. در اینصورت شما کلید تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل را زده اید.

یکی از مواردی که بطور مکرر بیماران با آن مواجه می شوند این است که با شماره های تماسی که شما در وبسایت قرار داده اید تماس می گیرند ولی به  دلایلی، شما قادر به پاسخگویی نیستید .در این حالت بیمار به بیمارستان های دیگر، پزشکان دیگر و … مراجعه خواهد نمود.

  • گزارشات نوبت دهی

سیستم های نوبت دهی گزارش های دقیق را برای افزایش بازدهی هر چه بیشتر کسب و کار شما فراهم می نماید.

از جمله اطلاعات و گزارش های کاربردی سیستم نوبت دهی: نمایش و ثبت رکورد نوبت های رزرو نشده در هر دوره مشخص، تعداد نوبت های رزرو شده، تعداد نوبت هایی که در نتیجه ارتقاء بازاریابی و تاریخچه نوبت دهی با بیمار ثبت شده اند.

همچنین هنگام فعالسازی نوبت دهی، زمینه برای کسب اطلاعات بیمار فراهم خواهد شد. به این ترتیب ارتباط با بیماران راحت تر خواهد شد .

  • مدیریت آسان تقویم کاری

سیستم های رزرو آنلاین این امکان را به شما میدهد که حجم نوبت دهی را کنترل نمایید. سیستم نوبت دهی آنلاین، زمان هایی که بیشترین درخواست برای دریافت نوبت وجود دارد را نشان خواهد داد، که پزشکان باهوش از این فرصت استفاده نموده و برای استفاده بهینه از این حجم درخواست، کارکنان بیشتری را بکار خواهند گرفت.

  • کارمندان شما وقت بیشتری دارند.

به جای تماس های تلفنی که منشی وقت خود را صرف بحث در مورد تعیین وقت و آنچه که آن را شامل خواهد شد می نمایند. تمام این اطلاعات به راحتی بصورت آنلاین در دسترس بیماران خواهد بود و منشی میتواند به کارهای دیگری بپردازد.

  • جذب بیمار بیشتر

بیمارانی که نوبت شان را بصورت آنلاین رزرو میکنند به احتمال ۹۹ درصد ، مراجعه خواهند نمود. اگر بیمار شما نیاز به کنسل کردن نوبت خود داشت ، این امر براحتی بصورت آنلاین قابل انجام است و بصورت اتوماتیک نوبت آزاد شده و به بیمار بالقوه دیگری اختصاص داده خواهد شد. بیماران با دیدن زمان های موجود برای رزرو نوبت، بهترین زمان را برای خودشان رزرو می کنند و از رزرو نوبت مدنظرشان راضی خواهند بود.

  • دسترسی 24 ساعته

مراجعین فقط در طول روز کاری تصمیم به نوبت گیری، نمی کنند. ممکن است در زمان شام یادشون بیاد که باید نوبت بگیرند. اگر شما نوبت دهی انلاین را ارائه دهید، مراجعین با ثبت نوبت بصورت آنلاین، خدمت مورد نظر را دریافت خواهند نمود.

تکنولوژی دکتر لینک با ارائه بهترین خدمات نوبت دهی همراه همیشگی شما در مدیریت آسان مطب و کلینیک

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط:

از چه روش نوبت دهی در مطب استفاده کنیم؟​

روش های کاهش وقت های کنسل شده در مطب

ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب تکنولوژی دکتر لینک

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*