معرفی بخش مدیریت مالی و حسابداری مراکز روانشناسی، دکترلینک

  دکتر لینک | معرفی بخش مدیریت مالی و حسابداری مراکز روانشناسی، دکترلینک

سیستم هوشمند مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک یکی از نرم‌افزارهایی است که در تمام کلینیک‌های روانشناسی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار که به صورت تحت وب طراحی شده است، از تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار است. معمولا برای این‌که مدیریت مالی کلینیک روانشناسی آسان باشد و فرآیندهای حسابداری بهتر صورت بگیرد، از این نرم‌افزار در کلینیک‌های روانشناسی استفاده می‌شود. نرم‌افزار دکترلینک از بخش‌های مختلفی برخوردار است و کار با آن بسیار آسان است. در ادامه درباره بخش مدیریت مالی و حسابداری، سیستم هوشمند دکترلینک صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های ماژول مدیریت مالی و حسابداری مراکز روانشناسی، دکترلینک

چندین ویژگی مختلف باعث شده‌اند که سیستم هوشمند دکترلینک، یک نرم‌افزار منحصربفرد باشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

1-با استفاده از سیستم هوشمند دکترلینک، به راحتی می‌توانید تمام درمانجویانی که به کلینیک شما مراجعه کرده‌اند را مدیریت کنید.

2-با استفاده از این نرم‌افزار این امکان فراهم است که خلاصه‌ای از وضعیت مالی درمانجویان بدست آورید و گزارشات تحلیلی را از وضعیت مالی آن‌ها دریافت کنید.

3-ماژول مدیریت مالی و حسابداری مراکز روانشناسی دکترلینک، به انجام محاسبات مالی مربوط به کلینیک‌های روانشناسی می‌پردازد. همچنین این نرم‌افزار قادر است که درآمد و هزینه‌های مختلف کلینیک را ثبت نماید.

4- از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که می‌توان گزارشات مالی پرکاربرد مثل صندوق وجوه دریافتی و ... را تهیه کرد. حتی به کمک این نرم‌افزار می‌توانید سود کلینیک را محاسبه کنید.

گزارشات مالی پرکاربرد

امکانات بخش مدیریت مالی و حسابداری مراکز روانشناسی، دکترلینک

علاوه بر ویژگی‌های که برای این نرم‌افزار برشمردیم، امکانات خاصی درون آن وجود دارد. شما با استفاه از نرم‌افزار، امکاناتی نظیر نوبت‌‌دهی به مراجعین و محاسبه دقیق هزینه‌های آن‌ها را به دست خواهید آورد. البته این تنها امکاناتی نیست که نشان از منحصربفرد بودن نرم‌افزار دکترلینک دارد. برخی دیگر از امکانات این نرم‌افزار عبارتند از»

1-برآورد دقیق از تعداد مراجعین. این نرم‌افزار مشخص خواهد کرد، در چه تاریخ و چه ساعتی، چه درمانجویی به کلینیک شما مراجعه کرده است.

2- محاسبه دقیق و جزء به جزء هزینه‌های مربوط به بیمار. با این نرم‌افزار دیگر نیاز نیست که با یک ماشین حساب و با خطای زیاد به محاسبه هزینه‌های درمانجو بپردازید. کافی است با چند کلیک در نرم‌افزار دکترلینک، این کار را انجام دهید و هزینه‌های دقیق را برآورد کنید.

3- محاسبه درآمد دقیق کلینیک. با توجه به اینکه نرم‌افزار دکترلینک قادر است، تعداد مراجعان را در طول ماه محاسبه کند و هزینه‌های مربوط به آنان را نیز مشخص نماید، این نرم‌افزار قادر است درآمد دقیق کلینیک را محاسبه نماید.

پیشنهاد می‌شود: افزایش درآمد کلینیک روانشناسی

محاسبه درآمد کلینیک با کمک نرم‌افزار مدیریت مالی و حسابداری

آیا برای استفاده از نرم‌افزار مدیریت کلینیک دکترلینک، به پشتیبان نیاز دارید؟

یکی از ملزومات تمامی نرم‌افزارهای مدیریت کلینیک، این است که پشتیبانی شوند. در کنار تمام ویژگی‌های منحصربفردی که نرم‎افزار دکترلینک دارد، تیم پشتیبانی متعهدی برای آن در نظر گرفته شده است.

نصب اولیه نرم‌افزار، راه‌اندازی و برطرف کردن مشکلات احتمالی و به روزرسانی این نرم‌افزار همگی زیرنظر تیم پشتیبانی صورت می‌گیرد. این پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی انجام می‌شود. شما می‌توانید برای برخورداری از راهنمایی‌های تیم پشتیبانی، با دکترلینک همراه باشید و بیشترین بهره را از نصب نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک ببرید.

پینشهاد می‌شود:  امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری کلینیک روانشناسی

توجه داشته باشید در هر زمانی که لازم باشد، می‌توانید از پشتیبانی تیم دکترلینک استفاده کنید.

مزایای استفاده از ماژول مدیریت مالی و حسابداری کلینیک روانشناسی، دکترلینک

همانطور که تا اینجا مشخص شد، استفاده از نرم‌افزار دکترلینک، مزایای زیادی برای کلینیک روانشناسی به همراه خواهد داشت. پرسنلی که در یک کلینیک روانشناسی فعالیت دارند، می‌توانند گزارشاتی از میزان ثبت‌نام کارگاه‌های روانشناسی، میزان مشاوره‌های آنلاین و تست‌های روانشناسی را دریافت کنند.

نرم‌افزار دکترلینک این امکان را برایتان فراهم می‌کند که خدمات کلینیک روانشناسی خود را مشخص کنید و تعرفه‌های مختلف آن‌ها را نیز به طور جداگانه تعیین نمائید.

از آنجائی که این نرم‌افزار امکان ثبت حقوق و دستمزد کارمندان، سهم درمانگران و ... را دارد، می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن مدیریت مالی را انجام داد.

کاربرد ماژول مدیریت مالی و حسابداری کلینیک روانشناسی، دکترلینک

کلینیک‌های روانشناسی، درمانگران متعددی را استخدام می‌کنند. این درمانگران هر کدام نوعی از خدمات روانشناسی مانند زوج درمانی، درمانگر اعتیاد، سلامت جنسی و ... را ارائه می‌دهند. برای سهولت کار درمانگران و درمانجویان می‌توان نرم‌افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکترلینک را به کار گرفت. از سوی دیگر، اغلب مشکلاتی که درمانجویان به واسطه آن‌ها به کلینیک روانشناسی مراجعه می‌کنند، تنها با یک جلسه مراجعه درمان نخواهد شد؛ بلکه به چندین جلسه درمانی نیاز دارد. همچنین ممکن است است برخی از مراجعین ابتدا با توجه به تعرفه‌های مدنظر خود، اقدام به دریافت خدمات کنند. پس با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان تعرفه‌ها را در اختیار مراجعان گذاشت و خدمات مختلف را به طور مدیریت شده به درمانجویان ارائه نمود. بدون اینکه تغییر حالتی در زمینه مدیریت مالی کلینیک رخ دهد.

درمانجویان تنها با یک جلسه تراپی درمان نخواهند شد

پینشهاد می‌شود: دانلود رایگان نرم‌افزار حسابداری روانشناسی

کلام پایانی

در این مطلب درباره بخش مدیریت مالی و حسابداری کلینیک‌های روانشناسی نرم‌افزار دکترلینک صحبت کردیم. نرم‌افزاری که تمامی موارد از نوبت‌دهی به درمانجویات تا تسویه حساب آن‌ها را مدیریت می‌کند.

این نرم‌افزار برای سهولت کار مدیریت کلینیک روانشناسی، درمانگران و کارکنان کلینیک‌های روانشناسی روی کار آمده‌اند. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید انواع خدمات را به درمانجویان ارائه دهید و هزینه‌های آن را بدون کم و کاستی دریافت نمائید.

ویژگی‌های متعدد نرم‌افزار دکترلینک و تیم پشتیبانی قوی و متعهد آن، باعث شده است که بسیاری از مدیران کلینیک‌های روانشناسی مایل به بهره‌گیری از این نرم‌افزار باشند. همین حالا برای دریافت مشاوره رایگان، دریافت و نصب نرم‌افزار با ما تماس بگیرید.

 

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*