6 دلیل برای مطب های کوچک و متوسط رو به رشد
چرا دکتر لینک بهترین گزینه برای مطب های کوچک ، متوسط و رو به رشد است؟
\r\n\r\nبا افزایش رقابت میان مطب و کلینیک های پزشکی، ایجاد تمایز از امری بسیار دشوار است. تقریباً محصولات/خدمات اکثر مطب و کلینیک ها از کیفیت قابل قبولی بهره مندند و برای حفظ و نگهداری مشتریان باید بسیار هوشمندانه عمل کرد. دکتر لینک به مطب و کلینیک ها کمک می کند منابع خود را به صورت کارا و اثربخش به کارگیرند و با تمام مراجعین و بیماران برخورد یکسانی نداشته باشند و به خوبی بتوانند بازارهای مناسب را هدف قرار دهند.
\r\n\r\nهمچنین تحقیقات اخیر نشان می دهد شرکت هایی که از سیستم های مدیریت مطب و کلینیک ها به خوبی استفاده می کنند تا ۲۹ درصد میزان فروش خود را افزایش می دهند.
\r\n\r\nدلیل ذکر این موارد در ابتدای این مقاله این است که علیرغم مزایای ذکر شده، در گذشته سیستم های مدیریت مطب و کلینیک تنها محدود به کلینیک های بزرگ بوده و محدودیت های مالی و زیرساختی باعث می شد مطب و کلینیک های کوچک و متوسط امکان استفاده از نرم افزارهای مدیریتی موجود در بازار را نداشته باشند.
\r\n\r\nحال در ادامه این مقاله به این می پردازیم که چگونه با پیدایش تکنولوژی ابری و ارائه سیستم های مدیریت از طریق روش "نرم افزار به عنوان خدمت" مطب و کلینیک های کوچک و متوسط می توانند به راحتی و با هزینه اولیه پایین از مزایای دکتر لینک بهره مند شوند و مزایایی که از این تغییر بدست می آورند را شرح خواهیم داد:
\r\n\r\n- افزایش همکاری و بهره وری بین اعضای تیم
\r\n\r\nمدیریت وظایف و پروژه های داخلی و همچنین روابط بین کارمندان در مطب و کلینیک های کوچک و متوسط از اهمیت بالایی برخوردار است. یک روز کاری پزشک با انجام فعالیت های زیر سپری خواهد شد:
\r\n\r\nمراجعه زیاد کارمندان برای پرسیدن سوالات متفاوت در مورد روش برخورد با مسائل و شرایط مختلف توضیح چندباره و چندباره دستورالعمل ها برای کارمندان تماس تلفنی و یا گفتگوی حضوری با کلیه بخش ها برای باخبر شدن از آخرین اتفاقات صرف مدت زمانی زیاد برای مدیریت تماس های تلفنی و جلسات کاری ارسال ایمیل به اشخاص مورد نظر صرف زمان نسبتا زیاد برای دسته بندی اطلاعات متفاوت و برنامه ریزی برای پیشبرد خدمات درمانی و بهداشتی
\r\n\r\nاز آنجایی که پزشک عموماً جهت انجام کارهای مختلفی از کلینیک خارج می شود، نیاز به داشتن اطلاعات و مدیریت فعالیت های ذکر شده وقتی خارج از محل کار است، بسیار پررنگ می شود. خصوصاً اکنون که تقریباً همه افراد به اینترنت و گوشی های هوشمند دسترسی دارند!
\r\n\r\nمقالات مرتبط:
\r\n\r\n۹ راه جلب اعتماد مشتری برای افزایش فروش
\r\n\r\n۱۵ سوالات کلیدی برای استخدام منشی پزشک
\r\n\r\n- کوتاه بودن زمان پیاده سازی
\r\n\r\nزمان پارامتر مهمی برای مطب و کلینیک های کوچک و متوسط است. چرا که منابع محدودی از نظر مالی و منابع انسانی دارند و همچنین باید به سرعت رشد کنند تا از فضای رقابتی عقب نمانند. یکی از مزایای به کارگیری تکنولوژی دکتر لینک با مدل نرم افزار به عنوان خدمت (Cloud)، کوتاه بودن زمان استقرار سیستم مدیریت است. شما چند دقیقه پس از تصمیم به استفاده از این گونه نرم افزارها می توانید، حساب کاربری خود را داشته باشید و شروع به استفاده از نرم افزار کنید. در حالیکه مدت پیاده سازی نرم افزارهای سنتی معمولاً طولانی تر است و بین چند روز تا چند ماه ممکن است به طول بینجامد. و چه مقدار هزینه های رفت و آمد باید پرداخت کنید؟!!!!!!
\r\n\r\n- امنیت داده ها و اطلاعات
\r\n\r\nمطب و کلینیک های کوچک و متوسط معمولاً توان مالی برای ایجاد سیستم امنیتی قوی را در داخل مطب و کلینیک خود ندارند و البته نباید هم منابع خود را به چنین مواردی اختصاص بدهند. سیستم های SaaS از امنیت بالایی برخوردارند، چرا که علاوه بر استفاده از زیرساخت های فنی مناسب، حفاظت از اطلاعات در دست تیم هایی حرفه ای است که ۲۴ ساعته وضعیت سرور ها را مانیتور کرده و با به کارگیری فایروال ها و پروتکل های مطمئن، امنیت مناسبی را تأمین می کنند.
\r\n\r\nدر مورد امنیت دکتر لینک بیشتر بخوانید:
\r\n\r\nمعرفی دکتر لینک | قسمت اول – امنیت و احراز هویت
\r\n\r\n- روی کسب و کار خود تمرکز کنید نه مسائل فنی.
\r\n\r\nچرا باید مدیران ارشد به جای تمرکز بر کسب و کار مطب و کلینیک و استراتژی های رشد و ارتباط با بازار بر مسائل فنی و IT درگیر شوند؟
\r\n\r\nورود یک نرم افزار به سازمان، نصب بر روی سرور و استفاده از نرم افزار بر روی کلاینت ها خود به خود مشکلات و مسائلی مانند نصب و راه اندازی نرم افزار، نگرانی های مربوط به نحوه نگهداری و پشتیبانی از نرم افزار در راستای در دسترس بودن آن، موضوعات نگهداری از سخت افزارها، به روز رسانی ها و تهیه آخرین نسخه های نرم افزار، بکارگیری و ... را به همراه می آورد. پیشبرد این موضوعات و استخدام نیروهای فنی تمام وقت یا نیمه وقت برای آن هزینه های زیادی را به مطب و کلینیک تحمیل می کند. گذشته از هزینه، این مسائل مدیران ارشد مطب و کلینیک های کوچک را بدلیل نبود سلسله مراتب و عدم وجود مدیران IT مجزا، بیش از کلینیک های بزرگ در گیر می کند. این در حالیست که در مدل نرم افزار به عنوان خدمت (SaaS) تمامی موارد ذکر شده توسط تأمین کننده خدمت، انجام و مدیریت می شود.
\r\n\r\n- قدم به قدم پیشرفت کنید.
\r\n\r\nچرا مطب و کلینیک های کوچک متحمل هزینه های سنگینی شوند در حالیکه هنوز مطمئن نیستند چه نیازهایی دارند و چگونه می خواهند به آنها پاسخ دهند؟
\r\n\r\nدر نرم افزار به عنوان خدمت (SaaS) به جای پرداخت هزینه مالکیت سنگین اولیه برای آن، هزینه اشتراک را ماهیانه پرداخت کرده و برای آن چیزی که استفاده می کنید پول پرداخت خواهید کرد. مطب و کلینیک های کوچک و یا متوسط لزومی ندارد نرم افزاری پیچیده با یک سری از امکاناتی که فعلاً برای آنها کاربردی ندارد را خریداری کرده و هزینه های آن را زود تر از زمان نیاز خود پرداخت نمایند.
\r\n\r\nدر SaaS می توان نرم افزار را همراه و متناسب با رشد مطب و کلینیک ها ارتقا داد، از پکیج های نرم افزاری ساده تر با قیمت پایین تر شروع و به تناسب رشد مطب و کلینیک به پکیج های با امکانات بیشتر رفت.
\r\n\r\nچگونه یک برند موفق شویم؟
\r\n\r\n- دموکراسی در دریافت خدمت
\r\n\r\nدر این مدل هر زمانی که بخواهید، می توان حق اشتراک را لغو و درصورت تمایل با شرکت دیگری شروع به کار کرد.
\r\n\r\nدرواقع این مدل باعث می شود شرکت های ارائه دهنده خدمات تمامی تلاش خود را بکار گیرند تا استفاده کنندگان از آنها رضایت داشته باشد و آنها نمی توانند شرایط مورد نظر خود را به مشتریان تحمیل کنند. در عمل این مدل کاملاً منطبق بر فضای دموکراسی است.
\r\n\r\nدکتر لینک را بیشتر بشناسید:
\r\n\r\n